Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä katselet?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana kebax, 16 Syyskuu 2012.

  1. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 298
    531
    113
    Vs: Mitä katselet?

    Aivot saavat iän mukana vähitellen siipeensä ja siksi tasapainoaisti heikkenee. Missä kukin sen sitten aistii ;)
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    No joo, mutta mulla on kyllä aina ottanut noista munaskuista jos olen vaikkapa jollain jyrkänteellä missä ei ole luotettavan näköisiä kaiteita, tulee ihan omat aivojen "turvamääräykset" mieleen, eli jos on mahis vaikkapa kallionkielekkeen osittainen murentuminen, niin sitten reunalle ei mennä, jos taas rakenteet on kunnossa, niin mikään korkea paikka ei minua häiritse. Olen ollut peltikatollakin mittailemassa katon muotoja ja juossut oman OK talon katolla ruoteita ja peltejä sinne kiinnittäessäni, ei mitään pelkoa jos homma on VAIN minusta kiinni.
     
  3. Vs: Mitä katselet?

    Kannattaa katsoa !


    Docventures esittää: War Photographer
    Yle TV2 // klo 21.15 / keskiviikko 24.09.2014
     
  4. Vs: Mitä katselet?

    Teemalta - Elokuvan tarina
     
  5. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    En oikein allekirjoittaisi otsikkoa, kaveri kuvaa paremminkin sodan seurauksia kuin itse sotaa.
    Vaihdoin Teemalle.
     
  6. Vs: Mitä katselet?

    Jaa oletko nähnyt ton leffan vai heittikin 10 min katsomisen jälkeen tuon kommentin ?
     
  7. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Mitä katselet?

    Hoplaa...
     
  8. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    No, menihän tuossa katsoessa yli 20min, mikään ei muuttunut sinä aikana, eli?
     
  9. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Katsotko lännen leffaa vai mistä tuli tuo hoplaa mieleen?
     
  10. Vs: Mitä katselet?

    olisit katsonut koko leffan niin tietäisit mistä puhuisit !
     
  11. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Mitä katselet?

    Sun kömpelöstä ja tyhmästä kommentista tuli mieleen. Pakkoko sitä on joka kolmanteen keskusteluun jotain kirjoittaa jos on ihan kuutamolla...
     
  12. Vs: Mitä katselet?

    +1
     
  13. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Sitä samaa vaan sinullekin, kömpelöitä ja agressiivisia nuo sinun kommenttisi, saatko niistä pitkäksikin aikaa kiksejä?
     
  14. Haapalahti

    Haapalahti Active Member

    2 347
    8
    38
    Vs: Mitä katselet?

    +1
     
  15. Vs: Mitä katselet?

    Katselin kanssa Docventuresin, ja aivan samoin kuin kameralaukussakin, ei siinä jälkikeskustelussakaan, missä yhtenä oli M. Koutaniemi, paljoa paneuduttu Nachtwayn kuvaamisiin eikä työn sisältöön. Enempi höpistiin somesta ja intterwepistä, vaikka Nachtway kuvasi vissiin Sternille.

    Filmissä Nachtway sanoi, että nälänhätää on kamalinta kuvailla, ja kamalaa katseltavaa se olikin. Näin ollen uskon enempi kuvaajaa, kuin asiasta keskustelevaa kuvajournalistia tai sosiaalipsykologia.
     
  16. Vs: Mitä katselet?

    Eihän koko ohjelmassa ollutkaan tarkoitus keskustella tuon kuvaajan työstä, vaan totuudesta? Se ainakin olisi ollut aiheesta lipsumista jos olisi alettu jauhaa amertikanheebon tapaan kykkiä ja panostettu hänen objektiivivalintoihinsa ;-)
     
  17. Vs: Mitä katselet?

    Niin käsittääkseni, totuuttahan hemmo esitti näillä kuvaamisilla, linssivalinnasta huolimatta. Sehän jätti iltaolusetkin juomatta, jotta kerkiää aamulla varhain totuuden ääreen. Siitä kärsi jo sosiaalisuus,. mistä vaimokin valitti.
     
  18. Vs: Mitä katselet?

    Siis luulin että puhuit dokkarinjälkeisestä keskusteluosiosta, ja vertasit sitä saitin keskusteluun.
    Jos mennään itse dokkariin kuitenkin, niin sanoisin että siinä kaikki selittivät että haettiin mielipiteentuomista: kuvaajan mielipidettä kulloisestakin tilanteesta. Jotenkin muistelisin että ohjelman nimi oli totuus. Hmm, voin olla väärässä. Ehkä se oli dokkarin nimi?
     
  19. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 239
    367
    83
    Vs: Mitä katselet?

    Eikö Meeri ole aika puhtaasti valokuvaaja?
     
  20. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Mitä katselet?

    Eikö olisi oleellista pohtia mikä siinä toisessa EOS-1:ssä oli kun toisessa oli EF 20-35/2.8 ?