Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Olen samaa mieltä - ja lisäisin että sama henkilö - minä esimerkiksi - voi olla joskus hengaamassa ja joskus oppimassa. Kulmakasrvojani kohotin kyllä tuosta auktoriteetti-kommentista. Joillakin tietysti on ajan myötä kehittynyt pientä auktoriteettia spesiaaliosaamisessa, mutta taas sama henkilö on mielestäni ihan sama pulliainen toisessa kohdassa. Tuosta tekniikasta ja sen oppimisesta olen myös samaa mieltä .... raikkaimpia saavutuksia tekee monesti se, jota tekniikan ylenmääräinen osaaminen ei sido: - niinkuin isäni sanoi ja huomioi: " pioneerilla ei ole koulutusta, hän menee sinne missä kukaan ei ole käynyt ja tekee asioita joita kukaan ei ole tehnyt. "
Olen samaa mieltä rurik pallon lainauksen kanssa. Nykyajan hymistely kyllä läpäisee koko yhteiskunnan, ei ainoastaan kameralaukkua.
Joitakin fb-ryhmiä laiskasti seurailleena voi todeta, että hymistely on ainoa mahdollinen kommentointitapa. Mikä hyvänsä kuvan kuvan heikkouksiin liittyvä huomautus johtaa hyökkäykseen, johon kuvaajan lisäksi liittyy muutama kuvaajan kaveri ja jokunen sivullinenkin. Miksipä sitten kommentoisi? Eihän siihen ole mitään järjellistä syytä.
Samahan se on täällä laukussakin. Kovin monta hyvää kommentoijaa, joilla olisi kompetenssia, ovat poistuneet tältä palstalta juuri tuosta syystä.
Käsi pystyyn Jukkis71, onko mennyt herne jos toinenkin nekkuun kommenteista? Ja onko oma kuva kommentointi ollut aina asiallista. (se siitä kompetennsista) +1, kuten pikkuteemu ja pii totesivat, olen samaa mieltä.