Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Jukkisen kirjoitukset näkyy ikävä kyllä näissä lainauksissa, mutta buaahh heh heh. Tässä ketjussa on ilmeisesti kyse jukkiksen kommentista aranevalle, voi hyvät hykkyräiset yksi foorumin epätasaisimmista (lue tuuri) kuvaajista, neuvomassa aranevaa yksi foorumin parhaita ja kokeneimipa kuvaajia.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Jaaha, täällähän on päästy johonkin. Taisin osua oikeaan.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Tässä ei ole kukaan muu arvottanut kuvaajien paremmuutta kuin sinä, Jari On puhuttu yleisellä tasolla. T Jukka
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Oot sä vaan kova kaveri, omasta mielestäsi, mihin tasolle itsesi lasket kuuluvasi suhteessa Jukkaan? Aika korkealle ilmeisesti, koska sinulla on niin paljon "nappiin" osuvia mielipiteitä jopa henkilöistä, eikä vaan kuvista.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Pitääks tähän osallistua jollain tavalla, muuten kuin että haen kellarista olutta ja kaapista sipsejä?
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Taitais olla siinä, jos oikein terveellisesti haluat osallistua, niin jätä ne sipsit pois, pari olutta enemmän ajaa sen asian ;D
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Jos otetaan vähänkin pidempiaikaisempi otanta mitä tänne on postattu, niin kyllä kaikki ovat aika samalla viivallla laadun epätasaisuuden kanssa. Turha tällä foorumilla on nostaa ketään huippukuvaajaksi tai supersuperammattilaseksi jos oikeasti taso vaihtelee niin kuin muillakin. Ei tämä mikään portfolio ole. Ja monet ovat sitä mieltä näin kertoneena, että ne parhaat kuvat on muualla. "Joskus Mustanaamio poistuu viidakosta ja kulkee kaupungissa kuin kuka tahansa meistä" Ja itse ainakin olen käsittänyt ja osaan ottaa huomioon että a) Jukkis71 kommentit ovat kovasti töksähteleväisiä b) Araneva mielellään allekirjoittaa että kuvissa ei ole mitään vikana ja kaikki on loppuun asti ajateltuja. Ja monella muullakin on oma tyylinsä, hymiöillä tai ilman. Lopetan viisauden sanojeni jakamisen tähän.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Mun varsinkin on aivan turha alkaa henkseleitä paukuttaa, kun niin vähän kuvia edes postailen, taisan olla pöytälaatikkokuvaaja Onhan niitä pöytälaatikkofirmoja ja kirjoittajiakin.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Harvinaisen samaa mieltä, puit hyvin sanoiksi tämänkin aiheen syyt.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos Virtuaali kaverit saa olla mitä mieltä tahansa ja minä olen omaa mieltäni. Mutta kovin söpö.
Vs: Mitä järkeä postata ja kommentoida, jos En tosin ole koskaan nähnyt Nalle Puh'illa kuulosuojaimia, mutta nalle mikä nalle