Onko Windows 10 päivittänyt itsensä niin että Plustek skanneri ei enään toimi. Tanan WIndows. Miksi se sellasen teki? Mitenkä laitetaan skanneri tulille?
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Taitaa olla viimeinen ajuri win7:lle 7200 malliin. Vuescannia hommaamaan.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Itsellä kävi vähän vastaavaa win7 päivitti itsensä jumiin.. Ei kun otinpa ja tyhjensin koko roskan ja nyt ei enää tule yhtään päivitystä koneelle koskaan.. ovat olevinaan tärkeitä tai ei, toiminta ei kaipaa muutoksia. Virustorjunta ajantasalle, niin pitkälle riittää ja jos tulee vakavampi haitta, tyhjäksi vaan ja palautus alkuun levyillä ja taas toimii. typerääkin typerämpää, että tuuttaavat jatkuvasti sekoittavaa päivitystä "mukamas" kriittisellä perusteella, vaikka ilmankin voi hyvin elää. (toisaalta on kaksi konetta, josta toisen voi ottaa vaikka netistä irti, hyvä kun on kuvankäsittelylaite erillään, vaikka on sekin kone neittiin päässyt toistaiseksi)
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Mulla ainakin käski päivittää Ms-tilin, siinä oli nuo laitteiden liitämiset myös.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Ahaa....nyt en kyllä ihan tajua mitenkä se tili vaikuttaa mun koneeseen.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Niin mutta kun pariviikkoa sitten se toimi tässä windows 10 koneessa. Nyt ei. Enkä oikein osaa konffata tuota. Onko toi vuescan sitten idiootti varma vai pitääkö senkin kanssa olla bittinero?
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Vuescan on varsin idioottivarma. Haet asennustiedoston ja napsautat asennuksen käyntiin. Se on suurin piirtein siinä.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Tästä muistuu mieleeni jotain vastaavaa XP:n ajoilta. Mulla oli jokin tasoskanneri vai mikä se nyt oli, olkoon mikä vaan, mutta sain sen toimimaan vaikka sen ei pitänyt toimia enää ajuriensa vuoksi. Sitten se toiminta eräänä päivänä vaan lakkasi ja tulkitsin että päivityksen vuoksi. Voi sen tulkita myös että ei se siitä johtunut vaan kun ei ollut edes luvattu ja tuettu toimivuutta, mitä sitä sen enempää ihmettelemään. Jälkiviisautta voisi olla että miksi pitää päivitellä uusiin käyttiksiin. Win 7 on hyvä. XP:kin vain parani vanhetessaan kunnes oli pakko vaihtaa uudempaan.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Ei tarvitse olla bittinero noudattaakseen huolellisesti kohta kohdalta laadittuja ohjeita. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-hardware/plustek-opticfilm-7200-driver-update/9b7a99b1-785b-479c-880e-1b66459bca5a?page=3 Tämäkin ohje tietenkin oman tietokoneen kohtaisella varauksella. Kun ohjeessa neuvotaan poistamaan kaikki "imaging devices"-ajurit, niin saattaa lapsi mennä pesuveden mukana. Jonkinlainen tieto oman koneensa ohjelmistosta on hyvä olla olemassa.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Ni mä katselen kympin maisemaa, ja kehotti mua aamusti korjaamaan Microsoft tilin. tein töitä kskettyä, eli vahvistin tiettyjen paikkojen salasanat, niin homma oli jokseenkin reerassa. Samat vekottimet mulla on kiini tässä kuin ennenkin.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Tuli kirjauduttua sinne tilillekin ja kaikki tuhannen temput tehtyä. Vuescankin kävi pariin kertaan koneella. Sitten meni hermot. Pistin skannerin omaan laukkuunsa ja nostin sen hyllylle. Elikkä jos joku haluaa ostaa halavalla skannerin (Plustek 7200i) jonka kanssa ei aika tule pitkäksi myydään se eniten haluavalle tarjousten perusteella. Onneksi mulla on studiossa XP kones jossa on Epson 3200 tasoskanneri. Sillä saa kinot keskarit ja laakat skannattua. Joku nokkela voi ehdottaa että laita se plustek sinne xp koneeseen. Joo joo joo, on se sielläkin ollu mutta xp ei toimi kun yhden skannerin kanssa. Jos on kaksi on kiinni koko kones on sekasin. Eikä sitä saa enään päiviteltyä. Mennään nyt sitten tällä konstilla niin kauan kun koneet pelittaa tai jalat kestää kävellä pihan poikki studiolle ja takas. Sitten kun käy niin että ei enään huvita tuo kulkeminen tai ei vehkeet pelitä ostan Epsonin uuden tason. Olikos se joku V850 vai mikä se oli joka W10:ssä toimii?
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Miten ei toiminut Vuescanin kanssa? Virheilmoituksia, outoa toimintaa, käynnistymättömyyttä? Meinaan pitiäisi toimia. Onko siinä XP-koneessa Vuescan? Kyllä se ymmärtää jos koneessa on kaksi skanneria (ainakin kunhan eivät molemmat ole yhtäaikaa päällä)
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Ei se vaan löytänyt mitään skanneria. En tiedä latasinko edes oikean softan. Näytti aika alkeelliselta. Niin no pitää katsoa jaksaako sen xp koneen kanssa jumpata. On noi epsonin skannit aika paskoja.....ei oikein hotsita koko skannaus.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Mä skannailen Hp:n monitoimitulostimella langattomasti, aika helppoo elämää.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Minä kannoin Epsonin skannerin varastoon kun kyllästyin VesScannilla skannailemaan. Negalla ehkä jotenkin toimii, mutta paperikuvia skannatessa surkee. Onneksi ei negoja tarvi skannailla. Photoshoppi CC on alkanut ryppyilemään W10 Pro koneessa.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Mulla ei oo vikana kun se jämähtäminen käynnistyksen/uloskirjauksen jälkeen, mutta onneksi se lähtee kun pistää koneen nukkumaan ja herättää.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Vuescanin asennnuksen jälkeen myös se Epsonin oma softa (EpsonScan 3.04A)toimii. Sillä mä vallan skannaan...ja koska porukka puhuu päivityksistä niin kokeilin taas nyt just aamulla ja niin toimii sekä via:n kauttaa Photarista että omanaan tuo Espoon softa.
Vs: Mitä *ittua sanoi Becos Bill Kones meni sitten ihan sekasin ja tuli sellanen tunne että tarviin osaavan apua kun päivitteli alkuperäis asennusta eikä w10 lähde auki. Musta näyttö vain. No lähiliikkeessä oli ainakin kahden viikon jono samalaisille kunnostuksille enkä jättänyt konetta sinne. Kun kerran tiedostot on tallessa päätin asentaa recoverlevykkeet. No siitä tulikin mielenkiintoinen projekti. Se asentaa ne kovalevylle ja mulle on koneeseen jälkikäteen asennettu ssd levy. Voi hitsin hitsi. Asennusta piti valvoa että kun se käynnistää koneen pitää painaa F12 nappia että saa valita alkuperäisen kovon eikä ssd asemaa ensisijaiseksi. En kerinny kokonaan asentaa kun piti lähteä töihin. Iltasella kun menen kotiin katson mikä on tilanne. No sitten kun on sinne alkuperäiselle asennettu se windows7 ja se alkaa toimimaan pitää alkaa miettimään mitenkä sais koko homman siirrettyä sille ssd asemalle. Melkovarmasti Juken konffaus taidot loppuu. Yks vaihtoehto on ottaa se ssd irti jolloin ei käytetä nopeempaa asemaa.