Mistä löytyisi sopivia ja halvahkoja spottivaloja ulkokäyttöön. Ihan harjoittelumielessä vielä kuvailisin. *Lisäys: Ja kohteena pääasiassa ihminen. Tuossa nuita rautakauppoja kiertelin, vaan en löytäny. Ei ihan täysin käsitystä, että millainen se pitäisi olla (rakenne, teho...)
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Tulikohan liian hankala kysymys. Millasia valoja olette itse käyttäneet. Tarkoitus olis löytää joku 12 voltin lampulla käyvä kampe ja siihen sopiva kannettava akku.
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Jos tarkoitat sellaista isoa akkuafikkaria, niin varmaankin ihan perus romukaupasta löytynee.
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Noissa tavarataloissa (meilläpäin Minimani) näkyy olevan herkullisen näköisiä Black & Dekkerin kannettavia 12v voima-asemia. Hintaa tais olla vajaa 100 euroo, samasta paikasta löytyy hyllystä kädessä pidettäviä H3 käsivaloja jotka saa kytkettyä siihen voimaosaan. Ittellä on joskus viimme vuosituhannella ostettu pienehkö olalla kannettava akkupaketti ja siihen parit halogeenit. Sen virrat riittää noin varttitunniksi. Toi Blac & Dekkeri kaupan hyllyssä näyttäis paljon riittoisammalta joten sormia syyhyää aina sen nähdessä. Viimeaikoina oon kuitenkin siirtynyt langattomalle salamalinjalle, joten akkuvalot jää hieman taka-alalle
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Tänään tuolla kävin lamppuja kattelee, vaan eipä oikein vielä kunnollista löytyny. kannettavia 12v akkuja kyl oli. mistä löytyy 12v halogeeneja, joissa olis piuha tupakansytyttimeen
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Aika outoo...ainakin minä näen noita lamppuja monessakin paikassa myytävän, ehkä se johtuu siitä että en juuri niitä tällähetkellä tarvitse. sitten kun äkillinen tarve ilmaantuu niin eihän niitä lamppuja ole missään Autotarvikeliikkeet vois olla 1 paikka kysellä.
Vs: mistähän minä spottivalon löytäisin Oulun seutu olis aika hyvä. Pitää kierrellä nuita puljuja, jos se jostain löytys