Hei, Osaisko joku vinkata mistä löytyisi kivuttomasti pystymalliset litkusäiliöt paperivedosten litkuille, joko sellainen jossa on kaikille kemioille oma lokero tai pelkästään pystysäiliö kiinnitteelle? Terv HR
Vs: Mistä paperille kehitys-kiinnitystankit pystyversiona http://www.ag-photographic.co.uk/nova-slot-processors-348-c.asp Valilla loytyy eBay:sta kaytettyna. -jja
Vs: Mistä paperille kehitys-kiinnitystankit pystyversiona Kiitos, just näitä oon kattellu. Jos joku tietää jostain käytettynä niin vinkata minulle! Pitää seurata ebayta vaihteeksi Samoin jos jollakulla on ideaa DIY niin olen korvat hörössä
Vs: Mistä paperille kehitys-kiinnitystankit pystyversiona Jos kerrot minkä kokoisia vedoksia haluat tehdä, niin ehkä saat osuvampia vastauksia.
Vs: Mistä paperille kehitys-kiinnitystankit pystyversiona Minulla on joutavana Novan 8x10" prosessori, neljä slottia ja termostaattiohjettu lämmitin. Laite on käytetty, mutta täysin toimiva. Jos kiinnostaa, niin laita yv:tä.
Vs: Mistä paperille kehitys-kiinnitystankit pystyversiona Kaiken kokoisia. Ainakin A4 kokoisena olisi hyvä, isompi parempi, ja pienemmätkin otetaan huomioon. T HR