Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rolleiflex 6006 peili ylös?

Discussion in 'Filmikuvaus' started by 3js, Jan 23, 2010.

1. 3js

3js Member

686
    0
    16
    Ookeij, mut miten vitus sen saa takaisin alas ilman ruudun menetystä, Ich habe das Käyttöohje im deuts, aber en osaa saksanmaan ihmekieltä tarpeeksi hyvin, tai ei sitä kait edes selitetä siellä. Eli jos meen painaa sitä tyhmää nappulaa, niin saaks sitä peruttua? No ei tietenkää vai?

2. Vs: Rolleiflex 6006 peili ylös?

monivalotus ruudulle ja pelti kiinni?

3. 3js

3js Member

686
    0
    16
    Vs: Rolleiflex 6006 peili ylös?

No ei siin oo peltii, enkä oo vielä keksinyt mitä tehdä, joten vedin hatusta etäisyyden ja laukasin. No tietysti kuvittelis, että olis joku backuppikin, mutta kun en tiedä. Okei, vois sen näyttää että vetäis yhden ruudun, mutta kun siinä on se kierroslaskuri. Mission impossilble?

4. 3js

3js Member

686
    0
    16

Okei, nyt jos laittais sen monivalotus tilaan, niinkuin sanoit ja sitten laittais magazine change -tilan päälle niin taitais onnistua?

5. Vs: Rolleiflex 6006 peili ylös?

Jos menee noin monimutkaiseksi, ehdotan että ota romppeesi esim Mustonen & Laineelle. tarjoa niille kahvit ja pullat läheisessä baarissa ja pyydä niitä antamaan intensiivikurssin kyseisen reliikkikameran käytössä, tai sitten pane myyntiin ja osta Ljubitel...

6. Vs: Rolleiflex 6006 peili ylös?

Tämän vuodatuksesi jälkeen epäilen syvästi että et omista Nikon SP:tä etkä ole koskaan omistanutkaan. et saisi sitä kasetin vaihtoa onnistumaan...

7. 3js

3js Member

686
    0
    16

No mites Flexi SP:hen kuuluu? Flexi on mulle ihan uusi, enkä huomannut tarkistaa laukeeks se ilman makasiinia. Kyllä laukee, joten nou hätä seuraavalla kerralla.

Mutta ei se oikeastaan mua kiinnosta mitä sä uskot mun omistavan. Oma asias.