Osaako kukaan sanoa mistä asetuksesta (win7 ja firefox) saan pois nuo mainokset! Kesken tavallisella nettisivulla olevaa tekstiä on mainosikkunoiksi hipaisusta aukeavia linkkejä. Mulla menee hermo.
Vs: MITä hel....Ä! Kuulostaa kovin tutulta, alin viestini. http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 762.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,63762.0.html Eli muksu oli jonkin ohjelman koneelle asentanut kerran, ei auttanut vaikka ohjelman poistin vaan piti poistaa ja asentaa Firefox uudelleen. Se oli tullut muksulle jonkun mesen kylkiäisinä.
Vs: MITä hel....Ä! Jaa, meitsin läppärissä on harva se päivä uutta ja jännää. On toolbareja, hyppiviä apinoita, voita iiluuri sähköposteja ja lukemattomia viestejä sen kymmenen kappaletta. Kappas keppanaa, poijjaat taas koneella pelaillu dark orbittia tai minecraftia, chattaillu kavereiden kanssa skypessä ja siinä sivussa..oho, mit vit tää lataa jotain? Iskääääääää !!! ;D
Vs: MITä hel....Ä! XD - tää olis hauskaa jos ei olis, Tytöt on kyllä pelanneet, että joku raksi ruutuun tämä varmaan oli. Laitoin tuon adblokin ja päivitin virusturvan käsin (sonera/fsecure) . Kattotaan miten kävi. ... sivumennen sanoen ihmettelen miksi sinkkusivun mainoksessa on bikinikuvia ;D
Vs: MITä hel....Ä! Mulla ei Adblock auttanut, mutta Noscript tuntui auttavan. NoScript - JavaScript/Java/Flash blocker for a safer Firefox experience! - what is it? - InformAction Eilen tuli mullekin tuo ongelma. Enkä taatusti käynyt kuin muutamilla luotetuilla(?) nettisivuilla; Iltalehti, Iltasanomat, KL, Dc ja Suomi24 postiin kirjauduin. Eli ei pelejä eikä uusia ohjelmia. Java oli kyllä jäänyt vähingossa päälle.
Vs: MITä hel....Ä! olikohan minulla jäänyt kanssa java päälle. En ole yhtään tutustunut mikä tuo javan turvaongelma on.... pitänee tutustua. Tuo adblock näkyy toimivan kyllä niin, että se sulkee samantien tuon avautuvan ikkunan, eli toimii viiveellä, koska sehän siis alkaa avata mainosta. .... pöh. sama ongelma uusi kun kirjoitan tätä... eilen nuo mainosikkunat olivat eri sanojen kohdalla kuin tänään.