Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mistä mielihyvää

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 27 Syyskuu 2005.

Raitus, kameraahan mä tietty kirosin :p

1. Niin... ihmisen paras ystävä: mies

2. Ai mies tuottaa mielihyvää? :D

3. Totta Mooses !!!

4. Kylmää joskus välillä yritän..

5. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vaikkapa sohvalla löhöilystä työpäivän jälkeen ja stereoista rauhoittavaa kuunnellessa. Tänään mm. Astrud Gilbertoa levyltä September 17, 1969.

6. Mielihyvää saa kupillisesta maitokahvia ja hyvästä seurasta, syvällisistä keskusteluista läheisen ystävän kanssa, nukahtamisesta rakkaan/ystävän/kissan viereen.

Ja valokuvaamisesta saa miltei sen suurimman hyväntuulenpotkun silloin kun onnistuu.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Lisää mielihyvää. Täs kun joulukin on lähestymässä niin lasi hyvää punkkua takkatulen ääressä, talossa on ihan hiljaista (mieluiten oon yksin), lisäksi pipareita ja sinihomejuustoa... aah, syvä onnellinen huokaus tuosta ajatuksesta...

8. Joo, siistiä. Ota sinä se huokaus, niin minä voin lipaista punkun.

9. Pieniä asioita, joita rahalla ei saa:

1) Tervan tuoksu
    2) Kipeät lihakset liikunnan jälkeen
    3) Meren tuoksun palaaminen talven jälkeen
    4) Saunomisen välissä vilvoittelutauko oluen kera pakkasessa terassilla
    5) Kaverin totaalinen rökittäminen Yatzyssa (panoksena kierroksen tarjoaminen)
    6) Täydellinen hiljaisuus ulkona
    7) Koiran tekemä herätys aamulla

10. Minä saan mielihyvää kun kuvittelen
    MikkoK:n Holga stringeissä ... aaah

11. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jåå.. mä saan mielihyvää visioidessani erilaisia asioita. Esim. must ois makee joskus julkaista kirja, mutta ei kuitenkaan omasta elämästä. Ehkäpä faktapitoinen? Ohessa hahmotelma yhdestä kansikuvasta.

Koskas Nieppi toimitat muistiinpanosi niin pääsen työstämään sisältöä..?

12. Auttavastihan se tavaa, mutta mitenkäs se oli tuon kirjoitustaidon kanssa.

13. Pikku korjaus: Laphroaigh 10 v Rahalla saa handelista..

14. Kato six mä oon menestyny, kun oon hiffannu käyttää sanelinta!!

15. Ja eikös sulle tule Kameralaukkukin selkokielisenä versiona?

16. Tuota kirjan julkaisemista minäkin olen miettinyt, mutta en niinkään haluaisi julkaista faktakirjaa vaan tehdä kirjan jossa yhdistän valokuvani ja runoni. Ego-boost deluxe!

17. Anonymous

Anonymous Guest

Minulle mielihyvää tuottaa musiikki, luonnossa liikkuminen, hyvä ruoka(etenkin italialainen) ja se kun saan ison korjausurakan jälkeen jonkin kameran taas toimimaan.