Vaikkapa sohvalla löhöilystä työpäivän jälkeen ja stereoista rauhoittavaa kuunnellessa. Tänään mm. Astrud Gilbertoa levyltä September 17, 1969.
Mielihyvää saa kupillisesta maitokahvia ja hyvästä seurasta, syvällisistä keskusteluista läheisen ystävän kanssa, nukahtamisesta rakkaan/ystävän/kissan viereen. Ja valokuvaamisesta saa miltei sen suurimman hyväntuulenpotkun silloin kun onnistuu.
Lisää mielihyvää. Täs kun joulukin on lähestymässä niin lasi hyvää punkkua takkatulen ääressä, talossa on ihan hiljaista (mieluiten oon yksin), lisäksi pipareita ja sinihomejuustoa... aah, syvä onnellinen huokaus tuosta ajatuksesta...
Pieniä asioita, joita rahalla ei saa: 1) Tervan tuoksu 2) Kipeät lihakset liikunnan jälkeen 3) Meren tuoksun palaaminen talven jälkeen 4) Saunomisen välissä vilvoittelutauko oluen kera pakkasessa terassilla 5) Kaverin totaalinen rökittäminen Yatzyssa (panoksena kierroksen tarjoaminen) 6) Täydellinen hiljaisuus ulkona 7) Koiran tekemä herätys aamulla
Jåå.. mä saan mielihyvää visioidessani erilaisia asioita. Esim. must ois makee joskus julkaista kirja, mutta ei kuitenkaan omasta elämästä. Ehkäpä faktapitoinen? Ohessa hahmotelma yhdestä kansikuvasta. Koskas Nieppi toimitat muistiinpanosi niin pääsen työstämään sisältöä..?
Tuota kirjan julkaisemista minäkin olen miettinyt, mutta en niinkään haluaisi julkaista faktakirjaa vaan tehdä kirjan jossa yhdistän valokuvani ja runoni. Ego-boost deluxe!
Minulle mielihyvää tuottaa musiikki, luonnossa liikkuminen, hyvä ruoka(etenkin italialainen) ja se kun saan ison korjausurakan jälkeen jonkin kameran taas toimimaan.