Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mistä mielihyvää

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 27 Syyskuu 2005.

Sopivissa olosuhteissa päänsärkykin on nautinto..

Niin ja mitä noihin avattariin tulee niin en viitsi sormella osotella mut eräs avatar näyttää niinku olis blueöyster klubilla otettu ;D

1. No näin on. Rock ja rules!

2. Hetken raksutti, ennen kuin tunnistin "Non, je ne regrette rien":in :D

3. Just se !! En vaan osaa kirjoittaa

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ah joo, mielihyvää tuottaa myös myrskyinen meri.

No ei niin.

Muuten, on pitäny sanomani jo aiemmin mut en oo muistannu. Jaskausta tulee mielen yks ruotsalainen kasikytluvun alkupuolen biisi ;-D

Ja vielä, päänsärky ei ole missään tilanteessa nautinto.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Minä saan mielihyvää:

- perheestä ja kavereista
    - harrastuksista
    - luonnosta
    - hyvästä ruoasta
    - hyvästä musiikista (hevi on paskimmillaankin parasta)
    - työstä silloin tällöin

Täydellinen päivä, joka sisältää em. elementtejä:

klo 9-10 -työhön liittyvä mielenkiintoinen luento (Esim. Jari Sinkkonen)
    klo 10-13 -kalastusta parhaan kaverin kanssa Bjursissa
    klo 13-15 -oleskelua perheen parissa
    klo 15-17 -ruokailua ja seurustelua kavereiden kanssa, pari kaljaa
    klo 17-19 -valokuvausta saaristossa (siirtymät helikopterilla), pari kaljaa
    klo 19-23 -keikka Tavastialla (esiintyjinä Machine Head, Down, Irina ja Slayer), pari kaljaa
    klo 23-01 -petauspuuhia

6. Ja mikäköhän se on? Sanon vaan et voi perkele jos Abbaksi rupeet meikäläistä haukumaan. Sit alkaa sellainen vuodatus jotta oksat alta.

Niin ja muuten jos on kyynärpäätä särkenyt vuoden päivät kuin puukolla joku kaivaisi, ni sen jälkeen kun yhtenä iltana huomaatkin ettei kyynärpäähän satu mutta pää on kipiä... on muuten mukavaa vaihtelua.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    ei oo Abba, jotain rajaa hei. Vaikka mä olenkin kohta aikuinen, en mä ihan hölömöksi muutu.

Se biisi jossa lauletaan että jaskauuahelanatten ;-)

8. Aika paha, pahempi kuin sommaren är kort.

9. Mä en enää ymmärrä mitään mistä te puhutte... outoa purukkaa...

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Se on yks biisi kasikytluvun alusta. Tulee ihan nuoruus mieleen (vaiko lapsuus...?). Ei se ole mikään herja, mulle vaan tulee se biisi joka kerran mieleen kun sun käyttis sattuu silmään ;-)

11. Jaska on ISÄNTÄ !! kuten avattaresta näkyy, eikä mikään uuaheelanatten prkl.

12. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Siitä, että pystyy nauttimaan ja pitämään valokuvista vaikka ne eivät olisikaan teknisesti täydellisiä, ihanteellisissa oloissa kuvattuja, sisällöltään koko kansankunnan tajuntaa räjäyttäviä, kriitikoiden ylistämiä tai muuten vain virheettömiä. Omaa kivaa.

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei niin kuin mr GF, vai ;-p?

14. En mä vaan tajuu... ehkä siksi olen onnellinen.

15. Heij , jaskau, ne puhuu kuvaamisesta yleensä ! Lueskelin kans, että mitähän potaskaa ny alkaa tulla mutta, mutta kyllä se on selvä ku pläkki, kuvaamisesta ihka selvästi !
    (Tai sitte en ymmärrä mistään mitään, onneks toi "parantola" näkyy meille sinne on lyhyt matka !?!?!)

16. Joo mutta Kris Kris Kristoffersonin sanoin:
    Help mii meikit truu te nait

Mielihyvästäpä...

17. Kuvaamisestä yleensä keskustellaan tuolla toisessa osiossa, nimeltään: Yleistä keskustelua valokuvaamisesta
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=17

18. Taitaa sittenki olla hyvä ainakin yrittää poiketa tonne "parantolaan" jos vaikka sittenkin pääsis sinne ?

19. mielihyvää tulee onnistumisesta. varsinkin viimeisistä agility-treeneistä jäi hyvä fiilis, kun koira toimi (tasoonsa nähden) todella hienosti ja seurasi ohjausta ilman kämmejä. mielihyvää tuottaa myös se, kun saa otettua kuvan, johon oikeasti on tyytyväinen (henk.koht. näitä tulee aika harvoin).

kaikista mukavin olo on kyllä saavutettu sillä, että köllöttelee ukon kainalossa sohvalla tai sängyssä, mikään ei ahdista, ja tekee ei-mitään :)