Tuntuu että täällä on viimeaikoina ollut kovin negatiivis sävytteisiä juttuja. Mutta mikäs tuottaa mielihyvää? Minä tunsin suurta mielihyvää kun aamulla latasin holgaani uuden filmirullan, tuntui niin hyvälle että päätin jopa teipata holgani punaisella teipillä jotta silläkin olisi iloisempi ilme. Holgan teippaaminen on hyvin terapeuttista. Lopettakaa riitely ja ostakaa holgat sillä se on ZEN ja valokuvaus
Käyks LOMO silleen köyhänmiehen holgasta...pienemmän filkkapinnan vuoksi. Mutta terapeuttista on lomollakin kuvaaminen, tai välillä kaipais terapeuttia kun niitä kuvia katselee Hmm... kaivoinkin lomon esille kaapista ja väänsin siihen filkan sisuksiin... tosin diaa löyty vaan nyt. Mitenköhän sen valotus onnistuu lomossa Terapeuttista kuvaamista tulossa, kiitos niepille kannustuksesta.
TÄYSIN !! samaa mieltä niepin kanssa http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1099&start=20 Nieppi on taas oikessa niinkuin aina.
Lainaten ja pikkuisen muunnellen tunnettua suomalaista laulu ja soitin yhtyettä: Kantrikomppi taustalla... Enkelikuoro:Holga mieees Holga mieees En ollut matkalla mummolaan, en puhäkouluun ,marjoja poimimaan. Holga kaulallain painoi enemmän kuin taakka rikoksen......
Minä en kyllä kehtaa tässä teille kertoa mikä mulle mielihyvää tuottaa.. No jos sittenkin. Mä tykkään Penani peilin loksahduksesta, siitä miltä se tuntuu kädessä ja hyvästä viinistä. Lisäksi lasten ilo ja nauru, meri ja nopsat autot ;-).
Noh noh! menkääs sivummalle lutkuttamaan, täällä puhutaan valokuvaamisesta. Löytynee niitä historiasta ihmisiä lotka selkeästi ovat osanneet ottaa valokuvaamisen nautiskelun kannalta sillä eihän muuten esim Edit Piaf olisi tehnyt seuraavaa laulua: Peleng...Peleng...Peleng I shot People with the peleng...
Joo ja sit se NOOOOOOOOOOOO SENE REKRETZIAAAAANEEEEE !!! suomeksi: en kadu mitään. Varpunen oli muuten kova kissa oon lukenut sen kirjan
Mukava känni, hyvä ruoka, ruokasavut, sauna ja kalja, krapulan hellittäminen, tilipäivä, naiset, naiset, naiset....äh.
Mielihyvää aiheuttaa elämässä tapahtuvat pienet positiiviset asiat ja se että kokee olevansa onnellinen tai asiat jotka aiheuttaa onnellisuuden tunteen. Myös että kokee itsensä merkitykselliseksi. Eli pienet asiat joita on turha yksilöidä. ~x~ Jos taas ajatellaan valokuvauksellisesti niin varmaan ihan kuvaaminen ja kun asiat unohtuu sekä on vain se näkymä kun katsot peilin kautta maailmaa. Myös kun tunnet onnistuneesi saamaan kauniin kuvan tai edes itseäsi miellyttävän kuvan. Myös positiivinen palaute ja kehut saa onnelliseksi, vaikka tietäisikin että kuva on hyvä niin kyllä se aina vain merkitsee muiden osoittama huomio tärkeäksi. Myös kun alkuaikoina kun kameran sai niin uuden lelun saaminen oli mahtavaa ja ehkä se on runks runks juttua mutta kuitenkin sitä vain tunsi lapseksi joka on saanut ihka uuden lelun.
no ensteks mainitsen eilisen keikan tavastialla: tunnin setti kingston wallin biisejä erinomaisina esityksinä, jälkkäriksi hidriaa. sitten tietysti uusi kamera, joka on unelma... kolmanneks tulee ompelu. suuri intohimoni.
Kattokaa nyt jumankauta tota avattaren jätkää . Ei ketään voi kiinnostaa mitä se ehdottais, vaikka uskaltaisi.. Varmannkin se liittyis Holgaan...