Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mistä mielihyvää

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 27 Syyskuu 2005.

Tuntuu että täällä on viimeaikoina ollut kovin negatiivis sävytteisiä juttuja. Mutta mikäs tuottaa mielihyvää?

Minä tunsin suurta mielihyvää kun aamulla latasin holgaani uuden filmirullan, tuntui niin hyvälle että päätin jopa teipata holgani punaisella teipillä jotta silläkin olisi iloisempi ilme.

Holgan teippaaminen on hyvin terapeuttista.
    Lopettakaa riitely ja ostakaa holgat sillä se on

ZEN ja valokuvaus

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Käyks LOMO silleen köyhänmiehen holgasta...pienemmän filkkapinnan vuoksi. Mutta terapeuttista on lomollakin kuvaaminen, tai välillä kaipais terapeuttia kun niitä kuvia katselee :)

Hmm... kaivoinkin lomon esille kaapista ja väänsin siihen filkan sisuksiin... tosin diaa löyty vaan nyt. Mitenköhän sen valotus onnistuu lomossa :D

Terapeuttista kuvaamista tulossa, kiitos niepille kannustuksesta.

2. Lainaten ja pikkuisen muunnellen tunnettua suomalaista laulu ja soitin yhtyettä:

Kantrikomppi taustalla...

Enkelikuoro:Holga mieees Holga mieees

En ollut matkalla mummolaan, en puhäkouluun ,marjoja poimimaan.
    Holga kaulallain painoi enemmän kuin taakka rikoksen......

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä en kyllä kehtaa tässä teille kertoa mikä mulle mielihyvää tuottaa..

No jos sittenkin. Mä tykkään Penani peilin loksahduksesta, siitä miltä se tuntuu kädessä ja hyvästä viinistä. Lisäksi lasten ilo ja nauru, meri ja nopsat autot ;-).

4. Voisin yrittää arvata, vaan täällä kun ei sellaisia saa puhua....

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Et siis uskalla :)?

6. Noh noh! menkääs sivummalle lutkuttamaan, täällä puhutaan valokuvaamisesta.
    Löytynee niitä historiasta ihmisiä lotka selkeästi ovat osanneet ottaa valokuvaamisen nautiskelun kannalta sillä eihän muuten esim Edit Piaf olisi tehnyt seuraavaa laulua:

Peleng...Peleng...Peleng
    I shot People with the peleng...

7. Joo ja sit se
    NOOOOOOOOOOOO SENE REKRETZIAAAAANEEEEE !!!

suomeksi: en kadu mitään.

Varpunen oli muuten kova kissa oon lukenut sen kirjan

8. peet

peet Member

764
    0
    16
    Mukava känni, hyvä ruoka, ruokasavut, sauna ja kalja, krapulan hellittäminen, tilipäivä, naiset, naiset, naiset....äh.

9. Ihan samaa mieltä kun Peet - paitsi ettö noi 7 ekaa kohtaa voisi jättää pois.

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mielihyvää aiheuttaa elämässä tapahtuvat pienet positiiviset asiat ja se että kokee olevansa onnellinen tai asiat jotka aiheuttaa onnellisuuden tunteen. Myös että kokee itsensä merkitykselliseksi. Eli pienet asiat joita on turha yksilöidä.

~x~

Jos taas ajatellaan valokuvauksellisesti niin varmaan ihan kuvaaminen ja kun asiat unohtuu sekä on vain se näkymä kun katsot peilin kautta maailmaa. Myös kun tunnet onnistuneesi saamaan kauniin kuvan tai edes itseäsi miellyttävän kuvan. Myös positiivinen palaute ja kehut saa onnelliseksi, vaikka tietäisikin että kuva on hyvä niin kyllä se aina vain merkitsee muiden osoittama huomio tärkeäksi.

Myös kun alkuaikoina kun kameran sai niin uuden lelun saaminen oli mahtavaa ja ehkä se on runks runks juttua mutta kuitenkin sitä vain tunsi lapseksi joka on saanut ihka uuden lelun.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eipä muuten puhuta: "Keskustele täällä kaikesta muusta, paitsi valokuvaamisesta..."

12. Tulen, meren ja nukkuvan naisen katselu on kivaa.

13. Ok. Jatkakaa...

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei jatketa. Siitä saattais tulla tylsää.

15. no ensteks mainitsen eilisen keikan tavastialla: tunnin setti kingston wallin biisejä erinomaisina esityksinä, jälkkäriksi hidriaa.

sitten tietysti uusi kamera, joka on unelma...

kolmanneks tulee ompelu. suuri intohimoni.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Hullun terapiaa: Tulen, virtaavan veden ja nukkuvan lapsen katselu.

17. Kattokaa nyt jumankauta tota avattaren jätkää . Ei ketään voi kiinnostaa mitä se ehdottais, vaikka uskaltaisi..

Varmannkin se liittyis Holgaan...

18. Mä saan mielihyvää kun luen teidän hölmöjä juttuja, vai tuliko niistä päänsärky. En ole ihan varma.