Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana jaahv, 30 Syyskuu 2009.

    Kysymys kuuluu, ketkä kauppiaat euroopassa, lähinnä Suomessa, Ruotsissa, UK:ssa, Saksassa jne, pitävät kunnon kameralaukkuja myynnissä, Eli Domke, Think Tank, Tenba, jne jne?

    Think Tank ja Domke ainakin atphototech.se, mutta malleja vain muutama.
    Tenba:a kellään?
     
  1. Est

    Est Well-Known Member

    17 342
    1 857
    113
    Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    Olis kiva vastata. Mutta joka kerta kun olen mihin tahansa esittämääsi kysymykseen vastannut, olen saanut osakseni vain tympeää ja ylimielistä vaikenemista, kerran jopa täysin aiheetonta vinoilua. Ei minkäänlaista kiitollisuutta toisen vaivannäöstä.
    Ota itse selville laukuistasi - osaathan -luultavasti itsekin- käyttää hakukonetta, puhelinluetteloa ja puhelinta ? Minä en ainakaan moista mamsellia enää neuvo missään. Edes ystävälliseen privaattiviestiini et kerran viitsinyt, yhdellä sanallakaan edes, vastata.
    En pidä asenteestasi.


    Näiltä näkymin:
    Hyvästi :)
    Ja heippis :D
    - Est
     
  2. Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    Think Tankin laukkuja on ainakin studiovarustamolla. Itsekin tuolta tilaamassa mutta hitto että on vaikee valita ;D
     
  3. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    Ostin oman Billingham 335 englannista,
    warehouse expressistä.
    Myös Robertwhitea on kehuttu, taitaa olla edullisemmat postituskulut.
    Hyvin toimi.
    T Jukka
     
  4. Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    juu, Robert White todellakin toimii. Tammikuussa tuli 2+ke tilattua tuolta lasia. Mikähän mahtaa nykyään punnan kurssi olla? Tuolloin se oli oikeistaan naurettavan alhaalla.
     
  5. Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    punta on noussut kohisten, mutta on voinut taantuma muuttaa taas kurssia.
     
  6. Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    Jos joku on tilaamassa tuolta Whitelta niin laita viestiä, voin tilata samalla (mieluiten hesan alueelta niin menee pk:t puoliksi kummallekin).
     
  7. Vs: Mistä kunnon laukkuja, esim Think Tank

    Mitä "kunnollista" noisa Thinkthankeissä on verrattuna muihin? Domke ei ole koskaan vakuuttanut laadullaan, ei etenkään nykyään, Tenbaa en niin tunne.

    Billingham taas on oikeasti laatutavaraa, mutta pirun kallista. Mikäs se oli se engalantilainen mutta Ranskassa käsityönä valmistettava luksuslaukku merkki?