Tere! Alan kokoamaan musiikin eri tyylilajea juutuupiin. Ensin on malliesimerkki, jonka myöhemmin pilkon lyhyempiin osiin selittäen, mitä musiikillisia elementtejä kuhunkin näytteeseen kuuluu ja mitä tekniikoita se sisältää ja miten niitä voi harjoitella. Tässä ensimmäinen tyylijaji tältä päivältä: Rockabilly Taustalla komppaa läppärillä hätäisesti kyhätty tausta, se on tehty band in a boxilla. Toivottavasti tästä saa jotain selvää. T Jukka
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Leikkasin mielenterveytenne takia pääni pois. Nopein ja paras tapa kehittää tuota videota. T Hukka
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Kiitos vaan, mutta: Mä muistan sun pääsi. Ja nyt sitten meneekin - miten meneekään ... Kivaa toi rokkapilly, enivei ! - E
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Se on kyllä sanottava, että 'gold top les paul' ei ole putkitukkamiesten soitin ;-) Hopi hopi gretschiä hakemaan! Sitten kun annat tyylinäytteen kimalteilla ja röyhelöillä maustetusta popista ziggy stardust -tyyliin, niin voit kaivaa tuon gibsonin naftasta :-D
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa hehee, tämä on näitä ikuisia 'myyttejä'. Mun mielestä jokaisella lankulla voi soittaa millaista musaa vaan. T Jukka
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Miten tähänkin nyt suhtautuisi? Jukkis haluaa tuoda tietoomme että osaa soittaa kitaraa, mutta ei halua näyttää mitä kasvoissa tapahtuun, kun hän niin tekee. Erikoista sanoisin.
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Jukkis tekee kitarakoulua kaikkien käyttöön. Jukkis rajaa kuvan noin, jotta kitaransoittotekniikat näkisi hyvin. Jukkis tietää, että täälläkin on monia kitaransoittajia, ehkä heistä jotkut haluavat saada ilmaisia vinkkejä, joita kitarakouluista ei saa. Jukkiksella ei ole mitään tarvetta todistaa kenellekään soittotaitoaan. On tulevaisuutta jakaa materiaalia verkossa kaikille, myös omille oppilaille. Lähteä ulos luokasta, jossa viikottain opettaa. Jukkiksen videoita ei ole pakko katsoa, samoin kuin Jukkiksen ei ole pakko katsoa Sirenin kuvia. T Jukka
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Multa meni ohi tuo koulu osuus tuosta videosta. Mitenkään en ole asiaan perehtynyt, mutta uskoisin netissä olevan noin kymmenen miljooonaa vastaavaa videota, joten olen ymmälläni. Asia ei tosin minulle kuulu, etkä ole millään tasolla vastaus velvollinen minulle asian suhteen.
Vs: Jukkiksen kitarakoulu verkossa Kannattaa opetella lukemaan, ensimmäisessä viestissäni asia on selitetty. T Jukka