Vs: Valopöytiä A4-A3 http://cgi.ebay.co.uk/A4-Light-Box-Light-Panel-Fuji-Kodak-Pro-Studio-/400212803292?pt=UK_Photography_DarkroomSupplies_SM&hash=item5d2e8abedc#ht_1816wt_1185 Eiköhän noita löydy erilaisia... tatuoijille tehdään kanssa valopöytiä, ja varmaan moneen muuhunkin tarkoitukseen.
Vs: Valopöytiä A4-A3 pieni yllätys oli että ikeassa oli myynnissä kirjoituspöytiä joissa osa pöytäpintaa oli mattalasinen. pöydän alle voi laittaa lampun tai klipsillä varustetun irtovalaisimen. valopöytäominaisuus oli siis ihan suunniteltu niihin, vaikka pöydän "sisällä" ei valmista valoa ollutkaan. ei välttämättä sovellu kaikille mutta tämäkin on vaihtoehto. hinta lienee samaa luokkaa kuin noilla valopöytälaitteilla ja tosiaan kylkiäisenä saa sen ite pöydän jalkoineen.
Vs: Valopöytiä A4-A3 Älkää nyt helvetti ikeasta mitään ostako Kyllä mattalasipöytiä saa kunnollisiakin varmasti. Ei tarvi siihen kertakäyttöpaskaan turvautua.. ei tälle pallolle mahdu tota skeidaa enään niin paljoa. Mut joo, se termi on "light box" millä noita eebäystä löytää.. itekkin eka etin noita "light table" nimellä. Light box nimellä joutuu tietty selomaan ne kuvaukseen tarkotetut valoboxit myös. Toi oli tommonen oma valinta, kun miettinyt kans... sopivan kompakti. Vaikka ite etin loppupeleistä varmaan käytettyä kamaa, ton ylemmän mielipiteeni takia
Vs: Valopöytiä A4-A3 Ostaa mattalasit. Ostaa tommosen: http://cgi.ebay.com/Non-Waterproof-5M-RGB-12V-5050-SMD-LED-Strip-30pcs-M-/220776500761?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33674e0e19 Ostaa tommosen: http://www.yeint.fi/index.php?main=64&productCat=2570&productID=21229&productCode=CV-12045C&brand=YES&mainProductGroup=TEHOL%C3%84HTEET&subProductGroup=LED-TEHOL%C3%84HTEET Ostaa vielä tommosia 3: http://cgi.ebay.com/PWM-Dimmer-Dimming-Controller-LED-Light-Strip-12V-/200603880510?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb4ec4c3e Johan tulis mujakka!
Vs: Valopöytiä A4-A3 kyllä siellä muistaakseni oli myös pöytiä joissa koko pöytälevy oli mattaa lasia.
Vs: Valopöytiä A4-A3 Nii, eiks se ikean pöytä ole semmonen iso mattalasi. Siihen sitten jalat. Ei kai semmonen voi olla hyvä eikä huono, se vaan on, kun on niin yksinkertainen konstruktio. Sisustus & huonekalut - IKEA
Vs: Valopöytiä A4-A3 Mä meinasin vaan, että älkää ostako ikeasta... massapaskaa joka on laadutonta ja typerää jos kelaa edes viikon pitemmälle tai vaikka muutakin kuin omaa lompsaa/persettä. En siis sitä että onko pöytä sopiva tarkoitukseen, maailmassa on varmasti jo tarpeeksi lasipöytiä ei niitä enempää tarvitse tänne tehdä. Eikä niitä tehtäis ellette te ostais. EI tarvi kun vähän kaivaa kirppiksiltä tms. niin varmaan löytyy laadukkaampaa kamaa joka luultavasti kestää vuosia kun kerran on jo kestänyt tähän asti.
Vs: Valopöytiä A4-A3 Näinhän se valitettavasti on. Älkää myöskään ostako Dressmanista älkääkä ainakaa H&M:stä. Kiinasta ylipäänsä, älkää ostako mitään. Elektroniikkaa ja leluja, ei ainkaan leluja. Elektroniikkaa on vaikea tehdä itse. Lelut ja vaatteet vois tehdä itse. Autolla ei tarvi ajaa. Ruokaa voi ostaa vain kotimaista, eiku hetkinen, siinä olikin iso hiilijalanjälki, siis jotain ulkomaista sittenkin. Toisaalta, talouskasvu tulee orjatyöstä ja kestämättömästä paskasta, sitä pitää kannattaa, jotta köyhilläkin menis paremmin, kun tulee sitä kasvua! Joten mars mars Ikeaan!
Vs: Valopöytiä A4-A3 ^ ^ valopöydät on yks semmonen juttu että kyllähän niitä on vanhojakin vailla käyttöä, mutta tosi harvoin näkyy kirppiksillä. ehkä verkkohuutokaupoissa saattaa tärpätä. joskus saattaa bongata ilmoituksen että niistä luovutaan ilmaiseksikin. käytetyn metsästäminen saattaa vaan viedä erittäin kauan ja on ihan tuurista kiinni. eihän siinä muuta vikaa olekaan. ja jos just sillä hetkellä ei satu olemaan tilavaa autoa alla niin tilaisuus saattaa mennä sivu suun.
Vs: Valopöytiä A4-A3 Mitä jos lukisit vähemmän lehtiä ja käyttäsit enemmän sitä ns. maalaisjärkeä. Mut ohan tos tosiaan toi oma perse kela, mistää ei luovuta ja kaikki pitää saada Niin ja vaivaa ei ainakaan kande nähdä. Varsinkaan ajattelussa.
Vs: Valopöytiä A4-A3 sitä maalasjärkeä mä käytänkin ja ajattelen veitsenterävästi kuten kirjoituksistani käy ilmi. ongelma omassa käyttäytymisessäni on se että olen laiska.
Vs: Valopöytiä A4-A3 Sitä käytettyä metsästäessä mulla on niksipirkkamainen "tein itse ja säästin" (ja pelastin siinä sivussa maailman) tyylinen vinkki. En muista kirjoittelinko tästä jotain tänne, mutta mietin joskus että rikkinäisestä LCD näytöstä, jonka taustavlot ja poweri toimii saisi valolaatikon, jolle nyt ainakin yksi negalehti mahtuisi kerralla. Sopisi ainakin itselle hyvin, kun varsinaiselle valopöydälle ei ole tilaa eikä tarvettakaan. Noh. Sen verran sitä näyttöä tutkin, että homma olisi hyvin suoraviivainen, näyttö pitäisi saada huijattua sytyttämään taustavalo ilman näyttösignaalia. Taustavalon virtalähteen piirilevylle menee (tässä ko. näytössä) viisi johtoa, joista kaksi on käyttöjännite ja kaksi maata, joten se viides on tuo taustavlon "heräte" joka ohjaa myös kirkkautta. Siitä vaan mittaamaan mikä jännite siellä kulkee taustavalon maksimikirkkaudella (olettaen että se on jännite ohjattu) ja järjestämään sinne vastaava jännite. Itse tein tässä kohtaa kuitenkin valolaatikon mallia Quick'n dirty, koska paneelin pikselit olisivat harmittaneet luupilla katsoessa. Revin näyttöpaneelin takana olevan taustavaloa johtavan muovilevyn, taustavaloa tasaavine kalvoineen irti ja teippasin jessellä pahvilaatikkoon, jonka sisällä on pöytälamppu. Pirun hyvä tuli. (Etolasta saa varmaan polykarbonaattia tai jotain vastaavaa valkoista muovilevyä pikku palan sopuhintaan jos ei rikkinäistä näyttöä ole hollilla)
Vs: Valopöytiä A4-A3 http://cgi.ebay.de/Leuchtpult-Jobo-/260777682736?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3cb78fa730#ht_500wt_1156 jobollahan noita kans näyttäis olevan, ja tosta saa vielä kätevän saksalaisen hakusanan.. näyttäis ihan kivasti olevan noita saksassakin tarjolla.