Mistä olette hankkineet harmaakiilan (transmission step wedge) skannerin densitometrin kalibrointia varten? Hakusessa olisi Stouffer T2115. Ei edes maksa kuin kympin, mutta niissä paikoissa, joista olen löytänyt ei paypal tms mahdollisuutta. Nyt vinkkiä! Tai jos jollain on ylimääräinen myytäväksi...
Vs: Mistä harmaakiila? Tuo kodakki on aika aneeminen, Stoufferin tuo pieni T2115 tarjoaa sentään 21 porrasta ja tiheydet aina 3.05 saakka. Kiva jopa laakaa kalibroidessa kun voi vetästä filmin kanssa päällekkäin kasetttiin, joskin pikkuhiljaa kaipaisin suurempaa 31-portaista mallia.. Joten itselläkin on vähän hakusessa helppo paikka kiilojen ostoon. Omasta pikku-stoufferista en valitettavasti voi luopua. Mites Ebay? Tämä taitaa hyväksyä myös luottokortit Order Photogravure & Photo Etching Supplies, Puretch Photopolymer, Dragon & Phoenix Gravure Paypal on aika harvinainen, mutta jotkut kaupat hyväksyvät sen kyllä kun kysyy maililla ensin.
Vs: Mistä harmaakiila? www.viewcamerastore.com myy ainakin joitain tavaroita ebayssä, joten luulisi paypal-maksunkin järjestyvän. Joku 4x5 stouffer oli heidän valikoimissaan kun viimeksi katsoin.
Vs: Mistä harmaakiila? Kiitos vinkeistä! Ebaystä en ole löytänyt. Cape fear press vaikutti ihan lupaavalta. Viewcamerasstoresta en löytänyt. Pistin nyt aluksi meiliä suoraan stoufferille ja kysyin onnistuisiko yksittäiskappaleen ostaminen luottokortilla. Hinnat oli tosi halpoja. Katsotaas tuleeko vastausta... Jos ei, niin kysyn cape fearistä seuraavaksi.
Vs: Mistä harmaakiila? Minä ainakin olen ostanut omani, parikin kappaletta, suoraan Stoufferilta. Muistaakseni maksoin luottokortilla, siitä on jo jokunen vuosi aikaa.
Vs: Mistä harmaakiila? Onnistuu edelleen. T2115 noin 16 taalaa toimituskuluineen. Tosin ei paypal mahdollisuutta... Mutta kaitpa jos pistää luottokorttitiedot vaikka kahdessa erillisessä meilissä, niin uskaltaa ostaa.
Vs: Mistä harmaakiila? En tiedä olenko sinisilmäinen, mutta olen todella monta vuotta mailannut luottokorttitietoja ihan surutta... Tietysti kahteen mailiin hajautettuna ainakin riski pienenee - vaan eihän sitä ikinä voi tietää kuinka rehellinen se vastaanottajapää on... Mun tarvis sitte pistää melkeen tilaten 31-pykäläinen ihanuus =) Jos Visa electron kelpaa nuille.