Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MIstä filmiä?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana SakkeM, 11 Maaliskuu 2009.

Vs: MIstä filmiä?

mun shoppi on vaikka tampereella, jos sun kompuutteri on tampereella, you know.. Tulevaisuudessa saksassa , vaikka mä olisin Ibizalla tai marokossa , you see, that`s the beautiful part of Internet.. fooling everybody...

1. Vs: MIstä filmiä?

No tässä ei ainakaan fuulata ketään: Näitä shotteja ei ole kuvattu 4x5 laakalle, ei edes hasselilla vaan rupisella Leicalla ja vielä rupisemmalla (monen mielestä) Ikivanhalla Olympia Sonnar 180mm 2,8 lasilla Leica Visoflexiin ympättynä. se pysyy massansa ansiosta näpeissä kuin liimattu. edes jollakin kohtuullisela ajalla on terävä kuin veitsi (käsivaralta) mutta filkkaa mä tässä mainostelen:
    Superpan 80 uutuus kehitettynä Acufine liemessä 3 minuuttia, kun tri-X aika on 4,5 eli aika hellävaraisesti. Sävyt on aivan nappiin. terävyyskin, kun ottaa huomioon että 80 asan filkka käsivaralta. taas on hemmot yksi johon tuhlata roposia testaamiseen...

2. Vs: MIstä filmiä?

Sitten olis superpan testisessio: ihan umpipimeessä vetäsin satsin. mittarin asetus oli 3000 asa mutta ei mittari värähtänytkään
    valotin 1/15 sek ja 1.4 ihan hyvää satsia tuli eli kehitys Superpan/Acufine 28 astetta ja 6 minuuttia, aika heviä jälkeä...