Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Ei ole järkeä, valmiita kasetteja saa edullisemmin. Mutta vaikkei ole järkeä, lataan edelleen Tri-X:ää IXMOO-kasetteihini. Näin teen jatkossakin.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Juttelin tänään Jukka Watasen kanssa. Tuli puhe bulkkifilmistä, ja hän mainitsi että hyllystä löytyy: RPX 400, Rollei IR400, Maco TS eagle ja Kodak Hawkeye, hinta 40 euroa per rulla (30,5m). Ladattavia kasetteja löytyy myös. Kysele lähemmin Jukalta osoitteessa <EMAIL email="vatanenj@gmail.com"]vatanenj@gmail.com</EMAIL>.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? tulihan se mainos sieltä sama jannu siis joka kick bännättiin täältä siksi että ei halunnut maksaa mainostamisestaan mä voin myydä kans, hp5:sta
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Jos tuo oli mainos niin mitä sitten ? Tuskin on sun pussista pois...
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? no tää sama kyseinen äijä on laittanut mulle jo 3 eepostia tän ketjun aiheesta, vaikka olen jo aikasemmilla kerroilla sanonut et vois olla lähettelemättä mulle postejaan.. ja omia kuviaan (siis ei valokuvia, vaan kuvia itsestään). joten kyl toi myös henk koht vituttaa toi sen käytös... ja naurattaa kun ei edes ole tällä foorumilla, mutta silti mainoksia ja mielipiteitä kummasti eksyy about joka ketjuun. ja eikös se nyt ole aika suora mainos, jos sanotaan että mitä on ja mitä maksaa ja mistä sitä saa?
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Niin päätät sitten tuoda teidän yksityisen sähköpostiliikenteen kaikkien esille joka vitun ketjussa... Itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa kyseisen henkilön kanssa päin vastoin, mutta koska itse henkilö ei enään pysty täällä jakamaan arvokasta tietoaan niin mun osalta tää lätinä jää tähän.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? No haloo, ihan turhaa itkua jälleen... JW myy bulkkifilmiä siinä missä tässä ketjussa mainitut ja mainostetut maitolaituri.fi, fotoimpex.de, macodirect.de, nordfoto.de, freestylephoto.biz tai phtoax.se. Ketjun aloittaja kyseli "mistä filmiä metritavarana", tässä kotimainen vaihtoehto. Ei näillä bulkkifilmikaupoilla taida kukaan rikastua...
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Joo, mut kukaan näistä firmoista ei lähettele mulle sähköpostejaan joka vitun kerta ku tääl osallistun johonkin keskusteluun. Ei vaan innosta sekopäät ja vielä vähemmän niiden seuraajat.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? No mitä sä siitä täällä itket jos Vatanen spämmää sua? Soita sille ja hoida homma pois päiväjärjestyksestä.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Ollaan sitä niin kovia jätkiä... internetissä.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Lässyn lässyn. Soita mulle 050-3794 254 jos haluat keskustella asiasta pidemmälle.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Mä en ymmärrä miten puhelin eroaa tekstistä, enkä tajua tota ihmeen kovajätkä juttua netissä muutenkaan. Mitä iloa tosta on?
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Sähköpostiongelmasi ei kuulu ketjuun missä tiedustellaan bulkkifilmin ostopaikoista, ihan turhaan itket niistä julkisesti. Neuvo: merkkaa lähettäjän viestit roskapostiksi niin pääset niistä eroon. Tiedoksesi: en seuraa ketään missään asiassa.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Kova jätkä? Sanoinpahan vaan suoraan mielipiteeni ja annoin ehdotuksen miten voit hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä. Tosin silloinhan et pääsisi valittamaan tänne asiasta. Sullahan muuten tässä tuntuu olevan väliä sillä kerrotaanko asia "netissä" vai livenä. Voin siis kyllä kertoa saman livenäkin jos se sinun oloasi helpottaa.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Internetin hienous, aikuiset äijät vääntää kolmatta sivua kauheeta paskaa. Itse aiheeseen, Freestylestä olen aika paljon tilannut. Nyt ei enää Arista Premiumia saa bulkkina, kohta julkaistaan kai uusi Silver Line. Sitä sitten! Nyt pakastimessa möllöttää parikytä metriä Foma 400:aa, en oikein pääse sinuiksi sen kanssa. Ja juuri hankittu Fuji X20 on vähentänyt kiireisen arkeni filmikuvausta ennestään. Nyt mietinkin, myisinkö sen kokonaan pois, vai vaihdanko digijärkkään.. Macon uudelleenladattavat kasetit vuotaa mulla ainakin valoa. Lataan ihan normaaleille kertakäyttökaseteille 2 krt ja sit roskiin. Toimii.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Kyllä tuota bullkifilmiä pitää harkita. Tuo 40 eur ei kuulosta ollenkaan pahalta. Löytyy jopa latauslaitekkin itseltä puuhaan merkiltään Dayroll. Missähän tuohon olisi Youtube ohjeita vaikka kuinka tuohon se pujotellaan latauslaitteeseen sisälle. Ostaessani lataauslaitteen oli rulla sisällä...joten en hnnonut sitä aukaista..mutta nyt siitä on jo filmi loppu. Kiva että kotimaastakin saa bulkki filmiä.
Vs: Mistä filmiä metritavarana vai kannattaako enää ollenkaan? Jos sä osaisit antaa ehdotukses ilman noita "itkua" ja muita läppiä.. niin niitä vois kuunnellakkin.. Heti kun pitää itteään alkaa kompensoimaan kamerafoorumeilla, ni se viesti vähän menettää tehoaan.. ihan sama mikä se viesti on. Tiiätkö, käytöstapoja? Kohteliaisuutta?