Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mistä digirunko vuokralle?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Tinttara, 28 Marraskuu 2005.

    ...Itä-Suomessa? Mulla olisi tarvetta Canonin digirungolle (300D/350D käy mainiosti) + laajikselle muutaman päivän ajaksi. Canonin siksi, että uskoisin osaavani käyttää sitä ja mulla on siihen käypä salama ja pari lasia. Tarkoitus olisi ottaa kämpästä myyntikuvia, siksi tarvetta olisi samanaikaisesti myös kunnon laajikselle. Vaan mistäpä saisin tällaisen setin vuokralle? Tuttavapiirin ainut kuvaaja on valitettavasti aloitteleva Nikonisti, joten tarvittavaa kalustoa ei saa mistään lainaksikaan. Ostoaikeissa en kuitenkaan ole, ellei joku puoli-ilmaiseksi omaansa halua mulle tyrkyttää ;)
     
  1. juice

    juice

    912
    0
    0
    Itä-suomi on aika laaja käsite... Oletko lähempänä Lappeenrantaa vai Posiota? :(
     
  2. Kysy paikalliselta kameraseuralta vinkkejä.
     
  3. Lähempänä Lappeenrantaa :)

    Paikallinen kameraseura on täällä kuollut ja kuopattu ja tunnen vain filmiharrastajia :(

    Olisko vielä muita vinkkejä? Omanhan minä ostaisin, vaan kun on opiskelijalle "vähän" turhan kallis lelu, etenkin kun mielenkiinto on pääasiassa suuntautunut filmipuolelle...
     
  4. Mulla on tälläkin hetkellä D60 ja yksi kakkula reissussa.

    Se on kaverilla lainassa, mutta en näkisi vuokraustakaan mahdottomana. Mun kamerat kulkee tarvittaessa päivittäin Haminaan. Lasketaanko se Itä-Suomeksi?

    Kysy lisää, jos kiinnostaa.
     
  5. Joo, kusti polkee näissäkin asioissa....

    Mä vuokrasin 2004 Himosfestarille silloin 10D:n ja se oli kallis pläjäys... vuokra ny ei maksanu juuri mittään, mutta sitten joutu ostamaan oman digin.
     
  6. Karvis

    Karvis

    15
    0
    0
    Menee ohi aiheen,mutta millä kartalla Posio on itä-suomea??
     
  7. No Suomen kartalla... eipä tuo vielä oikein lappiakaan ole.
     
  8. Voi vitalis. Kyllähän se Hamina-Kotka on vahvasti Itä-Suomea, mutta kun mä olen ihan väärässä päässä sitä. Imatralla vaikutan ja kovin on heikosti edustettuna tämä maailmankolkka täällä Kameralaukussa.

    Kustihan tietysti polkee, mutta onhan siinä oma vaivansa/riskinsä.



    Mä tiedostan riskin ;)
     
  9. Karvis

    Karvis

    15
    0
    0
    http://www.laaninhallitus.fi/lh/lappi/home.nsf/pages/D02EF5205742A758C2256C1D0044DEDF?Opendocument

    Jos tuota ei miellä lapiksi niin sitten Koillismaata,mutta ei itä-suomea millään ilveellä
     
  10. Pysyttäiskö mieluummin aiheessa?
     
  11. juice

    juice

    912
    0
    0
    Mitä tuota turhia :)

    Ja Posiosta vielä, onhan se siinä itärajan tuntumasa eli selkeästi itäsuomea.
    Niinkun on itäiset kunnat siitä pohjoiseenkin.
     
  12. No mitäs maksaisit vuokraa... 20D +kahva +2 korttia, 5 akkua jne...
    Tarvittaessa optiikkaa....

    Pistäppä hintaa YV:llä, niin katotaan.. kusti polkee ja posti kulkee kuitenkin.