En löytänyt vanhaa keskustelua aiheesta? Mutta mitä kotimaista firmaa suosittelette? Laatu,hinta, (laatu/hintasuhde varmaankin vaikea yhtälö) toimitusnopeus lähinnä joita haen.
Vs: Omista kuvista kirja http://www.kuvatkirjaksi.fi/?option=com ... allikirjat"]http://www.kuvatkirjaksi.fi/?option=com_flippingbook&view=category&id=1:mallikirjat Tuolla näytti hyvältä
Vs: Omista kuvista kirja Ifolorin ohjelma kirjan tekoon on minusta oikein hyvä. Yhden kirjan kokemuksella pidän kirjaa laadukkaana tuotteena ja toimitusaikakin on kohtuullinen (~10pv).
Vs: Omista kuvista kirja Samoin- mutta mansikkamiehen linkki oli oikein vaikuttava jos upeeta tarttee,- tavallisiin ifolor on kelpo.
Vs: Omista kuvista kirja Jos nyt sen vaivan näkee, että sisällön kasaa, niin saman tien kait sitten se upeakin on paikallaan.
Vs: Omista kuvista kirja Tässä ihan varteen otettava ja hyvä vaihtoehto, hinta/laatu suhde kohdallaan , eikä toimituskaan kestä kauaa. Blurb
Vs: Omista kuvista kirja Olen käyttänyt Laatutietoisen kuvakirjapalvelu - kuvatkirjaksi.fi Ihan tyytyväinen olen ollut. Toimitus ollut 1-2 vko, hyvin valinnan varaa, aika usein alennuksia ollut. Nyt on tullut uusi ohjelma, jota tosin en ole käyttänyt. Joitakin hintoja on alennettu nyt pysyvästi.
Vs: Omista kuvista kirja Color-Kolmilta muutaman oon tilannut.....siinähän ne. Fotolinjalta muutaman paremman kirjan oon tilannut, lopputulos onkin sitten ittestä kiinni.
Vs: Omista kuvista kirja LSF jässet on aika monet noita Blurb kirjoja teettäneet. ylivoimainen laatu ja hinta suhde. Voin suositella...
Vs: Omista kuvista kirja Kiitos vastauksista ja linkeistä. Tarttee tutustua ajan kanssa ja vaikka kyselin kotimaista niin tuo blurb (usa?) ihan varteen otettava, varsinkin kun saa positiivisiä palautteita.
Vs: Omista kuvista kirja Ei tämäkään kotimainen, mutta mielestäni laatu on parempi kuin Blurbilla. Tuolta olen tilannut: fotobuch.net Blurbilta en, mutta nähnyt. Fotobuchin sivut ovat saksaksi, mutta kun aikansa kaivelee, niin löytyy jotain jopa kolmannella kotimaisella. kapa kapa