Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Omista kuvista kirja

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana AndyCapp, 15 Toukokuu 2012.

1. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
    En löytänyt vanhaa keskustelua aiheesta?
    Mutta mitä kotimaista firmaa suosittelette?
    Laatu,hinta, (laatu/hintasuhde varmaankin vaikea yhtälö) toimitusnopeus lähinnä joita haen.

2. Vs: Omista kuvista kirja

Ifolorin ohjelma kirjan tekoon on minusta oikein hyvä. Yhden kirjan kokemuksella pidän kirjaa laadukkaana tuotteena ja toimitusaikakin on kohtuullinen (~10pv).

3. Pii

Pii

4 011
    0
    0
    Vs: Omista kuvista kirja

Samoin- mutta mansikkamiehen linkki oli oikein vaikuttava jos upeeta tarttee,- tavallisiin ifolor on kelpo.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Jos nyt sen vaivan näkee, että sisällön kasaa, niin saman tien kait sitten se upeakin on paikallaan.

5. Vs: Omista kuvista kirja

Tässä ihan varteen otettava ja hyvä vaihtoehto, hinta/laatu suhde kohdallaan , eikä toimituskaan kestä kauaa.
    Blurb

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Olen käyttänyt Laatutietoisen kuvakirjapalvelu - kuvatkirjaksi.fi

Ihan tyytyväinen olen ollut. Toimitus ollut 1-2 vko, hyvin valinnan varaa, aika usein alennuksia ollut. Nyt on tullut uusi ohjelma, jota tosin en ole käyttänyt. Joitakin hintoja on alennettu nyt pysyvästi.

7. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Color-Kolmilta muutaman oon tilannut.....siinähän ne.
    Fotolinjalta muutaman paremman kirjan oon tilannut, lopputulos onkin sitten ittestä kiinni.

8. Vs: Omista kuvista kirja

LSF jässet on aika monet noita Blurb kirjoja teettäneet. ylivoimainen laatu ja hinta suhde. Voin suositella...

9. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Kiitos vastauksista ja linkeistä.
    Tarttee tutustua ajan kanssa ja vaikka kyselin kotimaista niin tuo blurb (usa?) ihan varteen otettava, varsinkin kun saa positiivisiä palautteita.

10. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Ei tämäkään kotimainen, mutta mielestäni laatu on parempi kuin Blurbilla. Tuolta olen tilannut: fotobuch.net
    Blurbilta en, mutta nähnyt.

Fotobuchin sivut ovat saksaksi, mutta kun aikansa kaivelee, niin löytyy jotain jopa kolmannella kotimaisella.

kapa

kapa