Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Toyota 4AF-E

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana agostini, 10 Joulukuu 2011.

  1. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Tech:
    1.6 L (1587 cc)
    Layout: DOHC Inline-4 (Straight-4)
    Valves: 16, 4 for each cylinder
    Power: 113 hp (84 kW) @ 5800 rpm
    (Europe/Japan spec: 115 PS (85 kW; 113 hp) @ 6000 rpm)
    Torque: 101 ft·lbf (137 N·m) @ 4800 rpm
    Redline: 6300 rpm
    Fuel Delivery System: MPFI

    ....niijjuu ja uus kytkin :)

    [​IMG]
     
  2. Vs: Toyota 4AF-E

    taulukamaa!
    <like>
     
  3. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Vs: Toyota 4AF-E

    Merci = Japaniksi: ありがとう
     
  4. Tuus4

    Tuus4 Well-Known Member

    2 141
    41
    48
    Vs: Toyota 4AF-E

    Dokumentti ja taide.
    Pidän.
     
  5. jpp2

    jpp2 Active Member

    2 522
    2
    38
    Vs: Toyota 4AF-E

    Tää on hieno kone ja kuva.
     
  6. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Toyota 4AF-E

    Voi hitsi kun nää on hienoja ja vastaansanomattomia nää sun kuvat. Ihan mikä vaan roikkuis seinällä ... jopa vessassa (joka on kunniapaikka)
     
  7. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 683
    233
    63
    Vs: Toyota 4AF-E

    Missä se motukka on? Siis oikeesti aloin seurailemaan letkuja ja ja johtoja ja jne...kiva kuva.
     
  8. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Vs: Toyota 4AF-E

    Jep vessakamaa on auto, kytkin, kamera, kuvat ja mies ;D
    Juke@ se mosa on niin snadi että ei tiedä mikä on startti ja mikä mosa :D
     
  9. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 384
    1 764
    113
    Vs: Toyota 4AF-E

    Viitisen kertaa tätä kuvaa katsoneena tätyy todeta että pidän kuvasta. Siinä on jotain hyvin kiehtovaa.
     
  10. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 779
    749
    113
    Vs: Toyota 4AF-E

    Tarkista nyt vielä, onko se ihan oikeassa paikassa! 
     
  11. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 779
    749
    113
    Vs: Toyota 4AF-E

    Toi kytkimen paikka kuvassa ei oikein toimi, ehkä sen suhde kuva-alaan on liian suuri tai pieni.  Mielenkiintoisimmat katseita vetävimmät kohdat ovat jäähdyttimen propelli, paksut letkut ja tuo oudosti asetettu kytkin ja ne ovat suhteessa muuhun sälään kuva-alalla jotenkin huonosti.  Näin kontrastikkaana kuva menee aika sekavaksi tällaisella sommittelulla.

    Äkkinäinen fiilis toki vain.  Saattaa parantua vähän tiivistämällä oikealta siivu pois leikaten.
     
  12. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Vs: Toyota 4AF-E

    Kiitos kommentista, kiva että jaoit näkemyksesi. Tämä auttaa mua paljon!
    Kuvaa postatessa huomasin että kirjoitin taas harhaanjohtavaa tekstiä....
    Kuvassa oleva kytkinasetelma on se vanha (uusi vielä laatikossa), ja asetelman pultit löysätty joka mahdollisti kytkinlevyn valahtamisen pois paikoiltaan. Käynnissä purkuvaihe siis.
    Sommittelu on ahdas, mutta niin oli tallikin ;)
    Tungin kameran pyöränkotelosta auton alle, ja valotin muutamia ruutuja (maalasin osia fikkarilla apuna).
    Tuloksia kotona tutkiessa huomasin ettei rajausvaraa alaspäin ole, joten kuvan kääntö sommittelun parantamiseksi on heikkoa. Voisin toki yrittää.
    Ideana oli ottaa kuvat mahd. pienellä aukolla kaiken struktuurin tallentamiseksi, joten kuvassa on nyt paaaaaljon katsottavaa :)
    Muttajoo, kytkin itsessään ei tässä kuvassa oo siinä kohti missä olisin sen halunnut olevan.
    Täytyy odottaa seuraavat 362000 km, että pääsen kokeilemaan uudestaan.
     
  13. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Vs: Toyota 4AF-E

    Hieno kuva ja seinäkamaa, kuten jo aiemminkin todettu.
     
  14. Vs: Toyota 4AF-E

    Mielenkiintoinen kuva autotekniikasta kiinnostuneelle. Taitaa olla toyota pikkuauto: poikittainen moottori ja kytkin melko suuri moottorin kokoon nähden. vaihdelaatikko on tietenkin pois ja vetarit kun on kytkinremppa kyseessä. melko hyvin toteutetut kumipuslat  niin moottorissa kuin ripustuksissakin, tuskin niihin tarvitsee kajota auton eliniän aikana. Aika helposti näyttää vaihdelaatikko lähteä irti rempan suorittamiseksi.Tällaista tämä on autodiggarin elämä, aina kädet paskasia...