Vs: Missä palaa!? Onko lastissa vai ei, mutta vasen etupyörä on kyllä siinä ja siinä onko maassa vai vain hipoo sitä. Vauhdikas kuva, oltu paikalla oikeaan aikaan, mutta mitä muuta?
Vs: Missä palaa!? Niin, hyvä kysymys. Itsehän en pysty oikein kommentoimaan välittyykö tästä tilanteen tunnelma, itsellä kun tulee tilanne mieleen heti. Sitä välittymistä tällä nyt kuitenkin hain. Teknisestihän tätä ei juuri voi kehua, tarkennus missä sattuu, rajaus vähän pielessä, käsittelyäkin oisi voinut varmaan jatkaa tuntitolkulla. Noh, se mikä mua kiinnostanee on, että herättääkö tämä tunnetta vai ei? 112 ihmistä on poistunut sanomatta mitään, joskus tuntuu että 70 näistä on todennyt "Värejä.. hyi helvetti" sen kummemmin katsomatta. Itse pidän kiinni siitä, että maailma on värillinen, joskus ne eivät ole kauniita, jolloin niistä voi luopua. Onhan tämä aika karu paikka valokuvalle hakea hyväksyntää, itsekkin huomaa miten pienestä voi mielenkiinto kuvaan olla kiinni. All in all, pääsetkö sinä mielessäsi tämän kuvan äärellä kadun varteen sinisten valojen välkkeeseen?
Vs: Missä palaa!? No eipä voi kaikkia katsojia syyllistää kun eivät ole kommentoineet. Mistähän tämä tämmöinenkin näkemys lähti liikkeelle, että heitetään kommentti siitä ettei ole kommentointu. Kohta enään uskalla kuvia edes katsoa ilman kommenttia. Kuva on epäterävä ja tekisin sille jotakin että se ei haittaisi. Sumentaisin tai tekisin jonkun tiltsiftin tai mitä vaan niin epäterävyys ei nousisi niin etualalle. Värisävyt ja muut oli kohdalla. Kyllä tunnelma välittyy kuvasta.
Vs: Missä palaa!? Nojuu, en ihan tiiä mitä sitä oon taas ajatellu yön pimeydessä. Kiitos ajatuksistasi.
Vs: Missä palaa!? No kuva on aika onnistunut, pillin ääni kuuluu melkein korvissa. -- Tilannehuoneesta: Olisiko tämä Helsinki 26.11.2012 18:47:57 rakennuspalo: keskisuuri Autonrenkaat roihusivat varastotilassa Sörnäisten rantatiellä Sörnäisissä. Palo syttyi liki tyhjillään olevan talon lastauslaiturin alla olevassa varastotilassa. Tuli ei päässyt leviämään tilasta muualle rakennukseen. Sammuttamista vaikeutti se, että varasto on vain noin 1,30-1,50 metriä korkea. Tilassa oli palomiesten mukaan myös tilapäisasumisen merkkejä. --