Tämä linkki piilotetaan ettei kukaan tosi valokuvaaja virallisesti voi väittää lukevansa tätä. http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=1&id=3436296 Eräs nimeltä mainitsematon valokuvaaja linkitti tämän irc:ssä.
Ei sitten naureta Demille. Ne muuten nauraa täällä mahdollisesti oleville ihmissuhdejutuille tai heppajutuille.
Siinähän ois uuden topicin aihetta "ihmissuhde" jutuissa! Tai ehkä ei olisi fiksua sittenkään, voisi tulla liiankin itkuvirttä..
huippuluokan kompaktikamera? vetää vertoja hyvillekin järkkäreille? pesevät kolme-nolla halvat kuluttajajärkkärit? Yksikään paska tai edes helvetin hyvä pokkari (mikä sekin on?) tahi kompakti ei minun hopeakuulaani pese! UGH!
Snif, eipäs pese! *riehuu* Mulla oli HP 715 ja mä sain sil tosi hyvii kuvii. Siin oli makro ominaisuus ja kolme kuva kokoa ja salama ja laukaisu nappi ja kolme meka pikselii..
ku niis järkkäreis ei oo automatiikkaa. se kamera on niin tyhmä, et siit pitää säätää kaikki jutskat et sil voi ottaa kuvan. kompaktissa ei tarvi muutku tähdätä ja laukasta. ni.
Kuinka moni meistä on kirjoittanut tuonne? "ostaisin canonin.. mun mielestä laadukkaimpiin kuuluu ne joku 4.0 megapixelin.."
Hyvä, että siirrettiin tänne. Älytöntä postailla näin laadukasta viihdettä testiosioon, mikä ainakin minun mielestä kannattaisi välillä oikeasti siivota, että siellä uskaltaa kaikki testata jos halua on. Hyvät aiheet, kuten tämän, sopivat aina jonnekin. Ja Mjalalle: Eksä pese sitä koskaan?