Haaveena on siis kuvata erilaisissa tapahtumissa. Tapahtumalla ei ole väliä, kunhan on pääkaupunkiseudulla/pääkaupunkiseudun lähellä. Olen keväällä -94 syntynyt tyttö Vantaalta, kuvannut olen jo reilut 5 vuotta. Nyt kamerani on Olympus E510 ja objektiivit 14-42mm ja 70-300mm. Jos tiedät/keksit jotain, ilmoitathan tähän ketjuun! Kiitokset jo etukäteen! : )
Vs: Haluaisin tehdä "kuvausprojekteja"... Eipä mulla sulle projektia ole, mutta tapahtumista tuskin on hki-alueella pulaa. Eiköhän noista ole ilmoituksia erinäiset webbijulkaisut ja ilmaislehdet pullollaan. Tapahtumia tänään-osiot syyniin vaan. Musiikkikeikat tosin alaikäiselle kiven alla. Kuvaa kuitenkin itsellesi ja kehittyäksesi, älä tapahtuman järjestäjälle.
Vs: Haluaisin tehdä "kuvausprojekteja"... Hmm...m Onko tämä nyt itsensä tarpeelliseksi väenvägällä tekoa? Kunpa joku nyt tarvitsisi minua -niin osallistun täydellä sydämellä; rupian muukalaislegioonaan, lähden armeijaan ja terrroristiksi kans, ja suojelen koteja vapaaehtoisvartiossa. Haen kännisiä lapsia torilta koteihin, oliskohan maantien ritari hyvä homma. Tuleepa mieleen kaikenlaista Lous Mallen Atlantic Citystä, Lacombe Lucienin kautta nuorten kanavoitumattomaan intomielisyyteen ja eläkeporttisien turhaumiin? Tuskin. Mä kusetan naapuri koiraa paremmin kuin kukaan ;-)
Vs: Haluaisin tehdä "kuvausprojekteja"... Nää Quiquernin katkerat piipitykset voi jättää omaan arvoonsa. http://www.tapahtuma.tv/ sivustosta saa etsittyä tapahtumia, josta voi löytää jotain omia intressejä ruokkivaa kuvattavaa.
Vs: Haluaisin tehdä "kuvausprojekteja"... Nää jimin aina huumorintajuttomat nitinät voi unohtaa, mutta löysi sentään linkin, eli varmaan huumorpoikia kuitenkin.
Vs: Haluaisin tehdä "kuvausprojekteja"... Pääkaupunkiseudulla on joka viikonloppu (ja melkein kaikkina arkipäivinäkin) kymmenittäin tapahtumia. Useat järjestäjätkin ovat mielissään, jos saavat kuvamateriaalia esim. nettisivujaan varten. Maksua ei taida herua, mutta kauniita kiitoksia Kaupunginosayhdistysten tapahtumat, kalastusseurojen pilkki- ja ongintakilpailut, urheiluseurojen kirpparit yms kevättapahtumat, eläkeläisjärjestöt, nuorisotoimen pippalot....... runsauden pulaahan näistä on. Edellä olikin jo vinkkejä ja linkkejä. Ilmaisjakelulehdet (siis esim. kaupunginosakohtaiset) ovat lisäksi paitsi hyviä paikkoja etsiä tietoja tapahtumista myös yleensä ottavat kiitollisina vastaan kuvamateriaalia varsinkin, jos mukaan saa tekstinpätkää tapahtumasta. Eivät nekään alkuun taida helpolla mitään maksaa, mutta julkaisevat kyllä mielellään ilmaista aineistoa