Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Miss Silvia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 29 Kesäkuu 2005.

  1. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    ...ja taas kerran petyitte, kun ei ollutkaan naista poseeraamassa.

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..mikä tää on?
     
  3. Vissiin espressopannusta se jubina johon porot duunataan...mitä mä voitin ?
     
  4. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Juurikin tästä koneesta on kyse.

    Valitettavasti tästä tiedosta ei jaeta palkintoja, pahoittelen.
     
  5. Tyylikästä jälkeä.
     
  6. Tuttu peli. Mukavasti kiiltää kromi, mutta minusta saisi kiiltää väreissä.
     
  7. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Vähän olin kahden vaiheilla tämän kanssa, että jätänkö väreihin vai en. Ajattelin tehdä sellaisen kahviaiheisen kuvasarjan ja laittaa kotiin seinälle ja ne tulee kyllä olemaan sitten mv:tä.
     
  8. Jos muut kuvat on tätä tasoa siinä kuvasarjassasi ni tulee upee sarja.
    Ja ehdottomasti mv
     
  9. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Silvia, tuo espressokoneiden D70, kovasti olen itsekin tuollaista harkinnut. Oma masiina (AEG) on niin muovia ettei noin hienoa kuvaa saisi.
     
  10. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Ei kun sitten pistät tilauksen vetämään, eihän se muuta vaadi. Ei ole sitten ihan helpoimmasta päästä muuten tuo Silvia, vähän vaatii totuttelua aluksi, mutta se palkitaan myöhemmin. Tuosta koneesta saa muuten muovia etsiä, äkkiseltään tulee mieleen vaan vesiastia ja sen kansi + operointi nappulat, muut onkin sitten kunnon tavaraa ja painoa on sen mukaan(14kg).
     
  11. Kyllä tällainen kuva omaa seinää saisi oikein mieluusti koristaa, varsinkin jos mv-kahvisarjaa olisi tulossa. Tykkään tosi paljon.
     
  12. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vai kahvinkeitin, ei taida saaha philipsin kahvinkeittimestä yhtä vänskää kuvaa? Ai hitsi voiskin hakea kupillisen kahvia. :)