Ole ihan rauhassa Papu. Molemmissa on samanlaista päällekäyvää etäisyyttä. (Voiskohan sen sanoa noin?)
Vaikka en kissaihminen olekkaan, nin täytyy sanoa, että on komea kissakuva. Niin hieno, että voisi ottaa ihan seinällekin.
Kelpo kisukuva. Onkohan niin, että kun kuvaajan ja kohteen välille muodostuu intohimoinen suhde, se näkyy kuvissakin??? Olen ilman muuta vapaaehtoinen kokeilemaan teoriaani käytännössä. Kisunartut - myös ihmisrotuiset- voivat ilmottautua yv:llä mukaan kokeeseen.
Vaimoni kertoi minun oudosti käyttäytyneen Naapurin kissan kanssa eteisessä keskustelleen Se oli nainen toisen planeetan - ja se hymyili mulle niin Kuin ei kukaan vielä milloinkaan - kun se minua hyväili ja kysyi: Kuuletko hiljaisena suuren valtameren pauhun?
Wau!! Komea kattikuva. Muilta saitkin jo kritiikkiä joiltain osin, mutta itse en ainakaan lähtisi tuota tiukemmaksi rajaamaan, hyvä rajauksen suhteen näin. Värit on hyvät ja katse niin pistävä, että poraa monitorista läpi! Onko sulla jossain galleria näitä kuvia? Jos on, niin laitapa linkki (tai tee se galleria...).