Vs: Minun kultani kaunis on... Eero ei sun tartte sitä miettiä, kerrot vaan suoraan että näin on. Minullakin on monesti vaaleanpunaiset alushousut jalassa. Niitä on vain vaikea löytää. Mutta kätevä jeppe tekee niitä itse. Laittaa jussipaidan ja valkoset housut samaan koneeseen.
Vs: Minun kultani kaunis on... Ei millään pahalla, JukkaK, mutta tarkoitin, öh, toisen sukupuolen päällä. Rock,n roll on seksiä, senhän huomaa tästä ketjusta. Kitara-rock-värit-alusasut.... Ei ainoastaan Rock, vaan myös se Roll (Veltto Virtanen) T Jukka
Vs: Minun kultani kaunis on... Lehmipojillakin on joskus länkkäreissä pinkit alusasut, sellaset samanmalliset kuin superhessulla (joissa luukku pyllyn kohdalla) mutta vaaleamman sävyiset: Siis pinkit. Ja ketkäs ne onkaan oikein tosimiehiä? -No skoopparit !!! Mazoista mazoimpia, kuten sä ja mä? - Ericcisi
Vs: Minun kultani kaunis on... Jos tarkoitus on kuvata bassoa, kuva ei toimi, koska se kuuluisa attrappisoikio vetää kaiken huomion eikä ohjaa katsetta kohteeseen, vaan päinvastoin, varjopuolellaan dissaa kohteen ja ohjaa katseen poispäin.
Vs: Minun kultani kaunis on... harmi vain että viimeisenä mutta tuossahan se on vanha kunnon "kuva 1" Gibson Les Paul Standard jos nyt en väärin muista näin seuraavaan sivuun käännettynä kun kuva ei nokan edessä ole mutta perkeleen hyvä keppi kuin kaikki Gipsonit. respectit lähti heti...moista kitaraa itsekin havittelen mutta rahkeet ei vielä riitä kun tuokin malli maksanee noin 2000€ uutena. Kateeksi käy!!! onko oma?
Vs: Minun kultani kaunis on... Paitti kitaroissa paras on mattavalkoinen. Kunhan se vain on tehty oikein. Tämä on totuus