Vs: Minun kultani kaunis on... No on kyllä kaunis kulta (vaikka emmä näistä mitään ymmärrä) Aivan kuin ilmassa leijuisi. Noi keskimmäisten viritysnamiskojen varjot kun olisivat poissa, niin leijuisi vielä paremmin.. Mut hyvähyvä näinkin.
Vs: Minun kultani kaunis on... Joo'o. Kaunis on. Gibson on tehnyt rumia bassoja, mutta tuo Les Paul on kitaroista sieltä kauniimmasta päästä. Kuvakulma ei ole se ihan tavallisin katalogikuva. Siitä plussaa.
Vs: Minun kultani kaunis on... Kitaroiden Sota -elokuva alkaa! Tähdet, onneksi sentään, puuttuu. Ei tää mikään huono kuva ole. Nätti skitta. Hyvä merkki. Tuotekuva. Tällainen 'tuotekuvavalo' myös ihmiskuviin, välillä? Malli(-t) kosmiseen miljööseen leijumaan!!! Yep. - E
Vs: Minun kultani kaunis on... Lapa ei erotu taustastaan irti eikä rungon sivut sekä perä. Siihen asiaan pitäis saada korjauksia jollakin konstilla. Kuvakulma on omanlainen ja siihen tottuminen vie ehkä aikaa, tai sitten siihen ei totu. Sen kertoo aika. Ei ole lespo malli minunkaan makuuni.
Vs: Minun kultani kaunis on... Ei ole lespo malli minunkaan makuuni. [/quote] --------------------------------------------------------------------------------------------------- Kummast kuvast sä pamlaat ! Jos jälkimmäisest nii kelaa vähä !! Voihanv... !!! - E
Vs: Minun kultani kaunis on... Mulla oli fenderi, jolla soitin yli 20 vuotta. Lespa on huomattavasti, kauniipi, älykkäämpi, sisäiseltä luonteeltaan raju ja herkkä, jne. Hulluja nuo suomalaiset! T Jukka
Vs: Minun kultani kaunis on... Les Paul on kyllä hieno esine, mutta siinäkin on rajansa; musta ollessa ylivoimaisesti tyylikkäin ja taas kullanvärisenä vehje on lelumaisuudessaan ylivoimainen limbo. Perinteiset sunburstit ovat vakiokamaa ja valkoinen ihan hieno myös.
Vs: Minun kultani kaunis on... ----------------------------------------------------------------------------------------------- pinkki on paras väri, kaikessa: - caddy - woman - marjapuuro jne...