Moi! Myynnissä seuraavia tuotteita: -Canon EOS 50D-digijärkkäri, ostettu Turun Rajalasta kesällä 2009, kuvattu n. 6500 kuvaa (EOSinfo), ulkoisesti kuin uusi, ei käytön jälkiä ja myös toiminta moitteetonta. Olen 1. omistaja. Mukaan tulee myös: 4 lisäakkua (2 kpl Canon, 2 kpl tarvike) sekä 4 gigan nopea CF-muistikortti Hp: 675 € / tarjoa ***KAMERA MYYTY HINTAAN 650*** -Canon 24-105 4 L IS USM-objektiivi, ostettu vuonna 2007 Rajalalta, linssipinnat virheettömät, toimii moitteettomasti. Mukaan kaikki originaalit oheistuotteet + UV-suoja. Olen 1. omistaja. Hp: 720 € / tarjoa ***VARATTU*** -Canon 100-400 4.5-5.6 L IS USM-objektiivi, ostettu vuonna 2007 Suomesta, linssipinnat virheettömät, toiminta moitteetonta, pumppuzuumi ei ole löystynyt, putkella otettu n. 500 kuvaa eli maannut käytännössä kirjahyllyssä. Mukaan kaikki normaalit oheistuotteet. Olen 1. omistaja. Kuin UUSI. Hp: 1100 € / tarjoa -Canon 50 1.8 II-objektiivi, toimii moitteettomasti, lisätty kuminen vvs. Tähän ei löydy laatikkoa mutta ohjeet ja tulpat sekä linssisuojus on. Olen 1. omistaja. Ostettu muistaakseni vuonna 2008 Verkkokauppa.Comista. Hp: 70 € / tarjoa -Tamronin 90 mm 2.8 Macro + loittosarja Kenko 12,20,36, myöskin vähän käytetty kasvikuvauksessa ollut makro loittorenkaineen, mukaan normaalit oheistuotteet. Toimii normaalisti ja on hyväkuntoinen. Olen 1. omistaja. Ostettu 2007 Rajalalta. Hp: 270 € + loitot 50 € / tarjoa / erikseen***LOITOT MYYTY HINTAAN 75 €*** -Canon EX420-salama, ostettu Verkkokauppa.comista vuonna 2007, normaali Canon-salama, toimii hyvin ja on hyvässä kunnossa. Mukaan kaikki oheistuotteet. Hp: 150 € / tarjoa -Canon 15 mm 2.8 Fisheye-objektiivi. Ostettu Telefotosta marraskuussa 2009. Käyttämätön, ei sovellu kuvaustarpeisiini. Mukaan kaikki originaali. 180 asteen näkymä. UUSI. Hp: 575 € / tarjoa -Tarjolla myös Tamracin iso kuvausreppu, rungolle ja 3-4:lle objektiiville + oheistarpeille. Hyväkuntoinen. Hp: 100 @ / tarjoa Tuotteet sijaitsevat Turussa ja tarjouksia voi esittää tähän ketjuun tai yv:llä. Vaihdossa kelpuutan 580 EX II-salaman/16-35 2.8L II/300 4L IS. Halutessasi koko paketin tai useamman tuotteen kerralla voimme sopia myös tuntuvasta alennuksesta. Tuotteita voi tulla katsomaan, ostot kasvotusten tai postiennakolla. T. Markus
Vs: MYYDÄÄN: Canon 50D + optiikkaa http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12661532 http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12661041 Täällä oli myynnissä samanlaiset tuotteet kuolinpesästä/perintonä , täällä myydään ekalta omistajalta Aika moinen sattuma ?
Vs: MYYDÄÄN: Canon 50D + optiikkaa Olen kiinnostunut 50 mm:stä, lähetätkö postia <EMAIL email="pluoma@gmail.com"]pluoma@gmail.com</EMAIL>, kun en voi syystä/toisesta yv:tä lähettää. t. Pete
Vs: MYYDÄÄN: Canon 50D + optiikkaa Myymaaja, suutuitko kun en ostanut sinun 300 millistä vai mistä tämä into? Jos tuotteet ovat meidän perheestä niin voinen käyttää termiä 1. omistaja? Kamera meni, 24-105 ja reput varattuja mutta muutama tuote vielä huomiseen vapaana. Kiitos kaikille osanottajille.
Vs: MYYDÄÄN: Canon 50D + optiikkaa En tietenkään , huomasin heti että rahattoman kanssa kauppoja tehtiin Mutta parempi minusta puhua aina niin kun asiat on eikä sinnepäin .