Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Minolta XD-7 ja MD 50/1,4 **myyty**

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Lotari, 15 Marraskuu 2006.

  1. Lotari

    Lotari Member

    310
    0
    16
    Dudiih, myynnissä olisi siis kameran ja nopean normaaliobjektiivin paketti. Molemmat ovat kunnoltaan ihan hyvää tasoa, jos tarkasti katsoo (itse en aluksi edes huomannut..) saattaa joitakin pieniä naarmuja löytää, mutta mitään katastrofaalista ei rungossa näy. Suljinajat tuntuvat näin näppituntumalta ihan luotettavilta, eikä objektiivin aukkorinkulastakaan vikaa löydy.
    Syy näiden myymiseen löytyy merkistä, siis ei Minoltassa varsinaisesti mitään vikaa ole, mutta näin opiskelijana ei vain ole varaa kahdelle järjestelmälle, ja kun olen jo myynyt sydämeni Pentaxille, niin.. Kamerana ja objektiiveinahan nämä ovat mitä mainoimpia! Jos ei olisi rahalle tarvetta niin voisin vallan mainiosti pitää itsellänikin.
    Mutta siis, hinnasta en osaa aivan kauheasti sanoa, mitä nyt erään suomalaisen kameraherran liikkeessä aukon 1,8:n omaavaa md-normaalia myytiin jopa 80 euron hintaan, joten tämä 1,4 menisi varmaankin 150 eurolla. Rungon hinta olisi varmaankin jossakin 150 euron tienoilla..
    Vaikka rahasta pidänkin niin ehken ihan noin paljoa viitsi pyytää, joten miltäs 145 euroa kuulostaisi, siis kamerasta ja rungosta? Ja postikuluthan maksan itse!

    Kynttilänvalossa (lähinnä) otetun kuvakokoelman löytää täältä.

    Yhteydenotot joko tänne, yksityisviestinä, tai vaikka sähköpostillakin.

    Ps. kaupanpäällisiksi voisi vielä laittaa kameralaukunkin, se on melko kovaa materiaalia ja kulkee joten kuten olalla.

    Pps. myisin kamerapaketin mielelläni henkilölle joka myös kuvaisi kameralla, eikä vain jättäisi hyllyyn homehtumaan. ;)

    Edit: niin se sähköposti, sehän on samuli(ätätää)sikaheimo.com

    Edit2: kaupaksihan se meni, luvattoman halpaan hintaan..
     
  2. Vs: Minolta XD-7 ja MD 50/1,4

    ihme jos ei mene kaupaksi :)
     
  3. Lotari

    Lotari Member

    310
    0
    16
    Vs: Minolta XD-7 ja MD 50/1,4

    Mitäs, eikö meinaa ihmisiä hyvä kamera kiinnostaa? Tässä mainio paketti henkilölle joka haluaisisi aloittaa filmikuvaamisen kunnon kameralla! Tiputin hieman hintaa, ja jos ei kohta ala ostajia ilmaantumaan niin pitää varmaankin katsella muiden markkinoiden suuntaan.