Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Minna

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 29 Toukokuu 2012.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113
    Vs: Minna

Hirvittävä taustarätti.
    Heittäkää noi ruttuset kirpparidaidelumppunne *ittuun, amatöörit !
    Ne pilaavat aina joka ainoan ihmishahmon kuvissanne.

3. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Tää on kyllä aika mykistävä...

Higg

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tiedän, tässä kuvassa on asennetta, taustaa myöten.
    Tausta aina kuvan mukaan.
    Pitäisi laittaa väreissä, tuo on mukavan punainen.
    T Jukka

5. ska

ska

286
    0
    0

hanska ja ilme rok! tost huivist en oo niin varma :)

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63

Perskule kun on tyylikäs, tyly ilme mutta huivi kuitenkin hieman pehmentämässä, tausta sopii hienosti, minun mielestä

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei ihan sentäs. On tässä kohdin pieni totuuden siemen sanoissasi. Tein kokeilun hieman maltillisemalla taustalla ja se sopi minun silmääni.

8. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ilmaisin itseäni (kyllä) meleko jyrkästi. Pitää "ravistella" (en ole kyllä ihan varma että miksi...)
    Jukkis on joskus sanonut että kestää semmoisen.
    Kuin mies ...

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ehdottomasti pitää ja saa sanoa mielipiteensä!
    Sitä varten näitä postaan, että saan uusia ajatuksia, kaikkea kun ei itse pysty huomioimaan eikä tule mieleen, vaikka kuinka pohtii.
    Ja oppiakin onneksi monesti saa.
    T Jukka

10. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Rypistyneet byysat tuovat fotoon (tahatonta?) hessuhopo fiilistä.
    Tollanen naisylväys vois viihtyä kuvassa byysareissa, jotka on silitetty silitysraudalla sileämmäksi kuin nyt ovat tuossa. Yksityiskohdat ovat tärkeitä ja ruttuhodet skruudaa liikaa huomiota. Taustasta en enää sano mitään.
    Mut näähän on siis : "Vaan mielipiteitä" (voihan olla että kuvallinen ruttuisuus ovat tekijälle just "se juttu" - jota on haettukin?) ...

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kyllä oot täsmälleen oikeassa.
    Tässä oli mallikuvana sellainen venäläiseltä sivustolta otettu upea kuva, jossa kuvattava näytti aateliselta, ylväs, todella hieno puku, jota hän kantoi sen ansaitsemalla tavalla, hieman meitä nenänvartta pitkin katsoen, kuin proletariaattia. Itsehän tavallaan samaistun tuon katseen kohteisiin siinä mielessä, koska olen duunariperheestä. Mun elämään ei koskaan kuulunut rikkaat kaverit, joiden seurassa aina parveilee kauniita naisia. Päin vastoin.
    Siitä lähti idea tuon oman tunnemaailman heijastamiseen tuota mallikuvaa mukaillen.
    Tämä malli tuli kaukaa, oli vain omat vaatteet mukana, halusi itse tietynlaisia kuvia, ja tämä otettiin vähän niin kuin mua varten.
    Vaatetuksesta ei löytynyt muuta kuin tämä ryppyinen mikälieollutkaan, jonkunlainen ulkoliivi, huivi oli kyllä hieno.
    Eli siinä mielessä tämä kuvan aiottu sisältö ei millään tasolla kohtaa vaatetusta, kuten Est jo huomaisikin.
    T Jukka

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Kuvahan o hyvä,ehkä se blurrimpi tausta on parempi. t Kimo

13. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Hyväähän voi usein parantaa ?
    Paskaa taasen ei kannattaisi edes yrittää paljon muuksi muuttaa kuin kompostikamaksi.
    Kun se ei vain ole niin että : "Mikä tänään on skeidaa on huomenna platinaakin arvokkaampaa" - vaikka jotkut niin luulekin. Paska on paskaa ja paskaksi jää (tai voihan sillä ravita vaikka kartanon saarneja).
    Jos näkee jossain antipaskaalista ideaa - haluaa antaa näkemyksensä sen mahdollisesta jalostamisesta.

Kaiken voi aina yrittää tehdä paremmin.
    Eikä ikinä kannata olla itseensä eikä tekemisiiinsä liian tyytyväinen.
    Kehitys pysähtyy ja aivot surkastuvat.
    Tyytyväisyys on synti.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

"Sieppaa mallia, äläkä mallin nuttua" - vai mites se A. Kivi nyt kirjoittikaan....

"Antipaskaalinen idea" on hieno termi, saanen lainata sitä joskus...

15. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Saat lainata.
    Hyvä katiska ...
    :D

16. Vs: Minna

Hyvä tarina ja kuva, mutta jotain puuttuu. Semmonen viimeinen silaus. Ehkä vastavalohehku johonkin?

17. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Samaa mieltä, vaatetus, tausta on liian tumma ja levoton, ilmeessäkin olisi toivomisen varaa ja poseerauksessakin, pitäisi olla hieman rintamasuunta enemmän pois kamerasta ja vähän 'kauempana' ja enemmän näkyvillä kropasta.
    T Jukka