Vs: 6x6 diakehyksiä? eBaysta Huusin viime perjantaina muistaakseni eurolla 60 kpl Gepen Antinewtoneita. Postit päälle ni 20e. Hertellistäkin saa mut ovat nostaneet hintojaan ja ne on nykyään 20e / 20 kpl. Mä voin myydä tarvittaessa esim. yhden kelkan, mallia Rollei (P66 mulla). Ootkos jo itse kehitellyt dioja?
Vs: 6x6 diakehyksiä? En ole, mutta nyt on vissiin pakko aloittaa tai ainakin kokeilla kun tuli toi kone hommattua Fotoykkösessä näyttäis olevan jotain "Kenro diamaskeja" 25 kpl / 5 euroa, oisko noi käypäsiä? Kone on mallia Liesegang Fantax 600A, liekö samat kammat kun Rolleissa? Ainakin kuvassa näyttää suuremmalta versiolta normaalista kinokammasta. Niinjoo, olen muuttamassa pääkaupunkiseudulle joten jos erityisesti sikäläisistä muista liikkeistä on vinkkejä niin antaa tulla.
Vs: 6x6 diakehyksiä? EP Kamerasta saa kuulemma noita kehyksiä myös. Olen mä niitä nähny esim. Seinäjoellakin ja Toijalassa kuulemma on ollut, eli hyvinvarustetuissa liikkeissä voipi olla vielä jäljellä. Noita on lasillisia (Gepe Antinewton yms.) ja lasittomia.. Kyllä mä ehkä käyttäisin ton kokosella ruudulla jo lasillisia.. Ne on ainakin ihan hyvin toiminu. Vois kuvitella et ton koon filmi vielä helpommin käpristelee... Ja on ne sit kivasti suojassakin. Mut kaippa lasittomatkin toimii ihan...