Olen hankkimassa polarisaatiosuodinta Nikon D5000:n kittiobjektiivilleni (Nikon DX AF-S Nikkor 18-55 mm). Meneekö siihen normaali 52 mm halkaisijaltaan oleva suodin? CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä Olisiko tuo hyvä valinta?
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Koska et jaksanut hakea tietoa, et netistä etkä käyttöohjeistasi -niin minä laiskalle hain. On se 52mm -miten normaaliksi sitä voisi sitten sanoa, en tiedä.
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Suattaapi olla, suottaapi olla ettei ole, tai sitten jotain siltä väliltä.
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Tuo sahe ei siis tulokaan nimestäsi vaan, lyhenne sanoista savolainen helsingissä. T Jukka
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Saattaisko asialla olla jotain tekemistä sen kanssa että olen tosiaankin elämäni kolme ensimmäistä vuotta hengittänyt kuopiolaista ilmaa. No, se nyt on vähän miten sen ottaa....
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Tuo linkin perässä oleva myyntiartikkeli on todennäköisesti kovin huono polarisaatiosuotimeksi neuvojan maakunnasta riippumatta...
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? Etsi täältä paras: http://www.lenstip.com/115.1-article-Polarizing_filters_test.html Ei voi mennä pahasti pieleen.
Vs: Minkä kokoinen suodin tähän? CyberPhoton sivuilla jotain häikkää. Se ei anna oikeaa linkkiä osoiteriville... CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä siinä?