Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Minkä arvoinen tälläinen pötikkä ?EF 28-135/3.5-5.6 IS USM

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana Henna, 2 Lokakuu 2006.

  1. Henna

    Henna

    510
    0
    0
    Kertokaas keltsille :) Mulla niin mieli tekisi ostaa vakaimella varustettu. Pitäisi pärjätä metässä ja studiolla.
     
  2. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Arvoon vaikuttaa optiikan ikä ja kunto. Antamillasi tiedoilla siis lienee turha heitellä mitään lukuja =)
     
  3. Henna

    Henna

    510
    0
    0
    re

    no joos vaikka käytettynä joku myisi, huhuu! Ja kunto hyvä, paljonkahan saan säästellä?
     
  4. AC-Fotosta tuon saa uutena 444€ hintaan.
    Siihen voipi suhteutella käytetyn hintaa.

    Itse myin ko. lasin pois 350€ hinnalla ja meni aika nopeasti kaupaksi.
     
  5. Henna

    Henna

    510
    0
    0
    re

    Hei!

    Onkos Tipe nyt ihan tosissaan? Noinko halvalla sellaisen saa..?? Onko kyseessä soomi firma josta otit esimerkin..
     
  6. Henna

    Henna

    510
    0
    0
    re

    Kävin tutustumassa tipen ehdottamaan paikkaan ja harvinaisen selkeät sivut ihan tälläiselle 3 arvosanalla enkun ymmärtävälle.

    Onkos kukaan tuolta tilannut, ja ylipäätään laittavatkos saksanmaalta postiennakolla, vai toimiiko niin että lähettävät ensin laskun, mulla ja monella muullakaan ei varmaan mitään ameriikan nopeeta korttia ole.
     
  7. Telefotosta Helsingistä löytyy Telefoto – Fotokauppa kotonasi, etkä maksa liikaa.
    Kuvanvakaimella. Suodinkierre 72mm, vastavalosuoja EW-78BII. Suoraan hyllystä
    Hinta: 499.00 €
    Jos Saksasta tilaaminen hirvittää.
    Tulee kyllä 10€ postikuluja muistaakseni.
    Itse olen ollut tyytyväinen firmaan.
     
  8. En vaan äkkiä ymmärrä, mikä siinä hirvittäisi... postiennakolla se tulee tuolta, kuten telefotostakin =)
     
  9. Usko

    Usko Member

    408
    0
    16
    AC-Foto on yleisesti ottaen hyvässä mainessa. Omat tilaukset on hoituneet ihan ok, tosin toimitus on ollut maksutavasta (vorkasse) johtuen hidasta.
     
  10. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    UPS:lla tulee kahdessa päivässä ja taitaa maksaa saman verran mitä postiennakko (jolla toimitus kestää n. viikon). AC-foton toiminnasta ei ole pahaa sanottavaa, vastailevat maileihin riittävän aktiivisesti ja hinnat ovat kohdallaan.
     
  11. Itse olen tilannut Telefotosta koska Zuikon/ Olympuksen optiikka näyttää olevan siellä ainakin jopa halvempaa kun AC-Fotossa eikä tarvitse kyttäillä UPS:ja vaan voi käydä omassa postissa kun kerkiää.
    Canonin kama näyttää olevan siellä halvempaa.
     
  12. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Eipä UPS:a tartte kyttäillä, sinne voi soittaa ja kertoa mihin aikaan haluaisi toimituksen tapahtuvan. Tarvittaessa tuovat paketin suoraan kotiovelle.
     
  13. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Riippu paikkakunnasta. Pääkaupunkiseudulla UPS ei ole ottanut kellonaikatoivomuksia vastaan. Tosin jättävät tavaran penkin alle, jos antaa luvan.
     
  14. Taisin antaa oman pois hintaa 320 e, mutta oli sitä kyllä melkoisesti käytetty, vaikka eipä se mikään synti.