Onkohan kokemuksia esim. ao. tai muista ministudioista - tekeekö niillä mitään? Valaisemista olisi kiva harjoitella, mutta mietityttää vielä, kannattaakohan kotiin tuollaisia hankkia... CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä
Vs: Ministudio Terppa! Mä en tollaisia ostaisi. Strobistin sivuilla ois tollaista meininkiä. Itse olen noita sivuja selaillut ja löytänyt paljonkin käyttökelpoisia ideoita.
Vs: Ministudio Siis oikeastaan tämän tyylisestä olisin kysynyt kommenttia, mutta en osannut linkittää... http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=SET22
Vs: Ministudio Minä kaipaisin myös valoteltan kanssa väkertäneiltä käyttäjäkokemuksia: - Minkä kokoisia esineitä tietyn kokoisessa valoteltassa käytännössä voi kuvata, jotain suhdelukuja pliis? - Muuttavatko kokeilemasi valoteltat valon väriä? - Puskeeko käyttämäsi teltan kankaan rakenne näkyviin pienillä aukoilla ja isoilla syväterävyyksillä? - Taustakankaiden käytettävyys? - Tausta- tai altavalaisun toimivuus eri olosuhteissa? - Montako valoa tarvitaan tasaiseen valokenttään? Eli joku valoteltta on joka tapauksessa tulevaisuudessa hankinnassa, mutta haluaisin nimenomaan laatu- ja käytettävyystietoja, jotta osaisin valita oikein.