Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mini Vac kennon puhdistukseen?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jlauha, 17 Marraskuu 2005.

1. jlauha

jlauha

78
    0
    0
  2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heh, näyttääpä kunnon imurilta. :D

Joo-o, eipä ole ainakaan itse kuullut että kukaan olisi tuollaista kokeillut. Taitaa yleisesti olla suosittu ja käytetty se apteekin alkooholi ja sitten ne siteet. Ehkä asia on tuttu joten ei siitä sen enempää.

Nimimerkillä: itsekkin apteekin asiakas.

3. juice

juice

912
    0
    0
    Toi on ihan järjetön peli, sikamaisen kallis siihen nähden että ainut hyöty lienee se että putsauksen voi tehdä jossain korvessa. Sitäpaitsi tollainen pieni injektorityyppinen 'imuri' ei voi olla kovin tehokas, eli imee huonosti ja pullo ei riitä kuin pariin kolmeen imaisuun.

Suosittelen: Mehupilli kiinni tavallisen koti-imurin letkuun, ja ilmastointiteipillä loput imurin suuttimesta tukkoon. On muuten tehoa ihan riittävästi.

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Talvella eräs henkilö sanoi että hän imuroi seuraavalla tavalla, eli laittaa käden siihen ensin torveksi ja sitten normaalilla pölynimurilla imuroi sen kennokotelon. Ilmeisesti osat on pysyneet paikalla kun kuvia on ainakin pyörinyt näytille. :)

5. Oon mä imurilla vetässyt. Imurin putki ei mahdu peilikoteloon joten se siihen suulle, kamera alassuin ja bulbilla suljin auki. Sitten imuroidaan 10 sekkaa, ja pöly on veks. Ei kyllä poista tiukassa olevaa kökköä, mutta irtopöly hilpaisee pussiin.