Mä oon Tipen kanssa samaa mieltä. Tai siis että ekakuvassa on parempi rajaus Värejä kun säätäis hitusen kohti kakkoskuvaa niin alkais olla mun mielestä siinä. Hyvä kuva, pisti hymyilyttämään vittumaisen päivän jälkeen.
Et ole ainoa, sillä minustakin toi eka on mielenkiintoisempi ja silmät toimii oikella olavan taustan sävyyn. Alempi versio on vain kuva ja ylempi makee kuva. Malli on kaunis molemissa
Teretulemast!! Ja häätyy myöntää, että harvoin on kukaan saanut näin lämmintä vastaanottoa täällä Lähes kaikki miehet kuulostaa olevan ihan sulaa vahaa. Kyllä naisilla on sitten helppoa... Ja voin hyvillä mielin itsekin liittyä "ihailijoiden" kerhoon =) Nätti luonnollinen hymy on harvinaista tällaisissa kuvissa.
Olen Tipen kanssa samaa mieltä tässä. Vaikka tuo toinen (muokatumpi) onkin ehkä oikeampi väreiltään niin tunnelma on parempi ekassa, kuten Tipe asian tuossa kiteytti. Vesku
Molempi parempi... mutta rajaus vois olla noiden kahden väliltä. Ekan rajausformaattia vaan siirrettäs alemmas, jolloin leukaa tulis hiven näkymään ja samalla laajahko otsa (kuvassa) pienenis. Tällöin jännite pysyis samalla kun kuvasta tulis 'nätimpi'. Eli pitkälti Juhon kanssa samoilla linjoilla. Kaikenkaikiaan iloinen ja raikas omakuva... Ei tommosta sais itestään mitenkään tehtyä... tai tietty jos olis nätti kuminaamari päässä :/