Jyrsijä? Tämä taitaa olla Mäntsälästä. Jotkut yrittää olla karsimaattisia, mutta joillakin se tulee luonnostaan niin kuin tässä...
Haista nieppi paska !! Speedy: Se on lahja jumalan armosta. Jyrsijä mikä jyrsijä ja korkeen koron ikeessä
Jestass... parantuukohan siitä *säälien*.... Mutta joo, joillakin sitä on ja tällä kaverilla on. Mä tykkään kuvan tunnelmasta mutta taitaisin olla toisenlaisen rajauksen kannalla... 1/5 ylhäältä joutaa veks.
Vois olla... itseasiassa tää esilläoleva formaatti ei oikein istunut itelle ollenkaan... kun tälläkertaa oikeelta riivin ylimääriä pois. Olis vaan pitäny uskoo itteensä enempi... ja pitää tavoistaan kii. Mutta viipaloida nyt toisen otsalohkoo pois... hrr.
Tyylikäs kuva, ei uskoisi että Gaylordi voi olla noin klassisen näköinen. Sommittelu on minusta aika toimiva. Vesku
Samat sanat. Hyvä kuva. Rajausta mietin pitäiskö olla väljempi vai ei, mutta päädyin siihen että ei sittenkään
Nyt taitaa olla aukko sivistyksessä tällä(kin) kohtaa. Mikä hiton gaylordi on kyseessä kun kaikki tuntuu tuntevan kuvan henkilön. Jyrsijäkään oikeen aukee...
"Karismaattinen usk. armolahjoihin perustuva, jumalallisen kyvyn omaava; ihailun ja sokean luottamuksen kohteena oleva." (Nykysuomen sivistyssanakirja.)
GF on kameralaukku sessioiden luottomalli, vesipää ja Holgan omistaja. En minäkään tuota jyrsijä asiaa tunne, vaikka olen hemmon tuntenutkin jo jonkun aikaa. Kai hän näyttää joltain sopulilta GF kertokoon itse lisää....
Legendaarinen sankari foorumilla joka vastusti ja nousi kapinaan ilkeää ja pahaa imperiumillista laukkufoorumin lordia Teemua vastaan ja toi vapauden meille orjuutetuille pienille laukkulaisille. Hän on toivon ja hedelmällisyyden vertauskuva jota koetamme muistaa iltaisin iltarukouksissamme! Sillä hän on viimeisin puolustusrintama pahuutta vastaan joka holga kädessä on aina suojanamme jos nikkorien, kanonistien, pentaxien, olyjen tai saatikka leicojen vapautta uhataan! Hän on SANKARI! Hän on Gaylord!