Herttinen! Neitihän nuorentuu kuva kuvalta. Minusta aika miellyttävä kuva, tykkään tuosta väristä, sopii hyvin kuvaan. Valopisteet silmissä hilusti liian kirkkaat tms. ?
nuorentuu? ja tätä ei oo ees shoppailtu, muutenku värimaailman osalta :F noi valopisteet tulee monitorista. addikti mikä addikti.
Eiku, kaunistuu ihan silmissä, vau!! Oon aina tykännyt Vitasta ja nyt tykkään entistä enemmän On ihan oikean oikeasti hemmetin hyvä omakuva/muotokuva sinusta, joka suhteessa. Kuva on seesteinen, jännitteinen ja salaperäinen, ilme on ehdotonta ykköstä, samaa salaperäisyysluokkaa kuin kuuluisassa Monalisassa HYVÄ VITA!
Kaunista ja kivaa. Mistä nuo heijastukset silmiin? Joku niissä vähän häiritsee - sijainti liian keskellä tai turhan isot tai en oikeesti osaa sanoa... mutta se on pikkuseikka, oikein hyvä on. Omakuvissa tahtoo helposti ilmetä jokin narsismin muoto (avatareissa täällä löytyykin hyviä esimerkkejä , mutta tässä ei minusta ollenkaan.
Vita veti vessan. Erittäin hyvä oma kuva. Olispa Järvenpään kirjastossakin sun näköisiä kirjastotätejä. Toisaalta voi olla, että ei kehtais uusia "Rakasta hellästi" kirjan ja ET-lehtien lainoja.
Rakastumiseni syvenee. Jätän eukon, jätän muksut, alan palvoa vitaa ja jos saan pakit pistän tarpeetomat ****t naftaliiniin ja ryhdyn munkiksi. Oho, taisinpa innostua liikaa. Okei asiaan - yritän kerätä itseni. Kun kuvan yläosan tummuus hieman häiritsee niin tekisin kasvojen ympärille tumman vinjetin ja rajaisin hieman - luulisinpa, että paranisi vielä aika paljon (?)
Värisävyt todella miellyttävät, nostalgiset. Tuo paita on myös kivan raidallinen ja sopii tuohon seepiaan kauniisti. Tyttö näyttää kyllä todella nuorelta. Ilme on kiva myös. Hiukan kauempaa olisi miellyttävä ottaa vastaavan tyylinen kuva, oikeanlaisessa miljöössä.
Minä taas jäin juuri tuota raidallista paitaa miettimään. Haittaako se oleellisinta, kasvoja, ilmettä, asentoa? Ehkä se kuitenkin kiinnittää herkkäilmeisen mallin tähän maalliseen maailmaan paremmin kuin joku uniluomus ;-) Sopiva sävytys ja kaikkiaan tosi kiva kuva.
Herkkä, kaunis ja arvoituksellinen kuva. Onnellisesti naimisissa olevana ja vaimoaan syvästi rakastavana ja palvovana miehenä en ala ihmeemmin kommentoimaan kuvaajan/mallin ulkonäköä muuten kuin toteamalla että kyllä aitouden ja luonnollisuuden myötä esiin tuleva kauneus on paljon puhuttelevampaa kuin rakentamalla rakennettujen stereotypipoiden ja kauneusihanteiden mukainen "kauneus".
Hyvin puhuttu. Monasti olen katsellut tuota kuvaa, mutta oleellinen on jo sanottu niin moneen kertaan joten olen vaiennut. Mitä tuohon paitaan tulee niin jos se olisi yhtään enemmän "silmiinpistävä" niin varastaisi liikaa huomiota. Tuollaisenaan ihan mainio kuva (ja nätti flikka )
Kai munkin pitäisi alkaa viritellä banjoa, kun ruokalassa yksi neiti luuli kymmenen vuotta nuoremmaksi, olen siis...hmm..26v?? ;-) Edith: Ai niin, pitäiskö kuvastakin jotain muka sanoa? Kiva, myhäilevä tunnelma.