Vs: Minä itse Ehkä isompi syväterävyys voisi tuoda tatskat ja korut paremmin esiin... Mutta hyvä kuva ja vaikuttaa siltä että mallikin tuo rennosti oman persoonansa esille.
Vs: Minä itse [QUOTE> [/QUOTE] Luojan kiitos en ole sinä! Olen jo yli kolmenkympin, ja mielestäni voin olla sitä mitä olen, en sitä mitä jonkun mielestä pitää olla. Lapseni on aina saanut leipää ja tulee saamaan. Aion opettaa hänelle että ole oma itsesi ja että raha ei korvaa aitoutta ja rakkautta. Ja olen pahoillani että kehoni ei tuota tarpeeksi karvaa, mutta se asia sopii minulle hyvin.
Vs: Minä itse Ei lainkaan huono "passi"kuva, jos oikein muistan edellisiltä katselu kerroilta, nyt on vain kuva kaikonnut jonnekkin?? Edit: Aha tul takas, liekkö selain taasen sekoilee..
Vs: Minä itse Mjoo, passi-/poliizin kriminaaliarkistokuvan tyyliä jäljitelty mainiosti. Ilmekin tukee ajatusta. Jälkimmäisestä vaihtoehdosta puuttuu mitta-asteikko taustalta, mutta ilme yhtä luonteva. Näiden pohdintojen perusteella ajatuksia herättävä kuva ja siten hyvä!
Vs: Minä itse Joka paikasta epäterävä ja platku valo. En oikein ymmärrä tätä hehkutusta. No, onhan siinä 'aito' ilme. T Jukka
Vs: Minä itse Terävyyttä nippa-nappa tarpeeksi. Itsekkin toivoisin lisää varjoo-ja-valoo Erottuu kuitenkin taustasta kohtuullisesti, keskustasommiteltu peruskuva. Ei mikään huippu, mutta huonompiakin on nähty.