Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Minä ensin!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 29 Heinäkuu 2005.

    Jatkan piinaamistanne moottoriurheiluräpsyilläni. Pystyykö kukaan näkemään tässä mitään hyvää? Tai antakaa ainakin parannusehdotuksia.
     
  1. Ei kuva huono minusta ole. Ehkä vain liian, kuten itse sanoit, räpsy. Olisin toivonut vähän enemmän ilmaa pyörien eteen. Tyhjää latua puolet kuvan nykyisestä leveydestä ja jättää kuvan panoraamaksi, olisi suositukseni.

    Olin vähällä sanoa myös nurmikon heikosta saturaatiosta, mutta parempi se noin on niin se samaistuu väriltään hiekkaan ja kuraisuuteen.
     
  2. Oon kai aika rajoittunut ihminen kun kukaan ei tykkää mun rajauksista. Rajasin siks näin kun mun mielestä tulee vauhtii enemmän tuon perässä tulevan soraroiskeen takia. En tiiä sit.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei tämä mun mielestä ole räpsy. No ei taidettakaan. Itsekkin olisin noin rajannut ja kaiken kaikkiaan ihan passelikuva. :)
     
  4. Toi rajus oikeastaan tukee tota ajajien asemaa ja kilpa-ajon meininkiä.
     
  5. simoj

    simoj

    87
    0
    0
    Ihan kelpo kuva tuo minusta on, vähän enemmän tilaa minäkin olisin kaivannut pyörien eteen, mutta en tuon pölyävän soran kustannuksella. Ehkä hieman enemmän edestä otettuna toimisi vielä paremmin?