Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Miltä näyttää digipimiösi?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Kasimir, 2 Maaliskuu 2009.

  1. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Tuolla toisaalla oli mielenkiintoista katsella perinteisiä pimiöitä. Varsinkin englantilaisten pimiöt toivat muistoja omaani.
    Missäs nyt mennään? Miltä näyttää digipimiösi? Piilolasille suomennan: numeerinen pimiö.

    Minulla tuommoinen, vasemmalla lakanan alla printteri.

    kapa
     
  2. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Heh hehehehe

    Vois tehdä kuvaparin Kenin pimiö ja Kasmirin digipimiö. Molemmat ekana ketjussaan ja lippulaivoina kertovat mistä on kyse.

    Sori mutta tää oli pakko sanoa.
     
  3. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Tämmönen.
    T Jukka
     
  4. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Ja tämmönen daideellinen sekasotku minulla:
     
  5. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mä jätin kuvasta tuolin pois, mutta se on täsmälleen samanlainen kuin sulla, Harald!
    T Jukka
     
  6. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Hinta laatusuhteeltan yksi parhaista mitä minulla on ollut. Ja erityisen macho kun on yltäpäältä mustaa paksua "nahkaa"... ;-)  (vai mitähän tuo käsite "regenerated leather" oikein pitää sisällään)

    Sointuu sävy sävyyn kuva-alan ulkopuolelle jääneeseen nahka/massiivitammi lukunojatuoliini. :-9
     
  7. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mitä turhia soreilemaan. Tuossa vielä pari kuvaa. Toinen alkupäästä ja toinen sieltä lopusta, minne tuolta komentopöydältä yskökset
    joutuu.

    kapa
     
  8. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 370
    6 203
    113
  9. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Hallittu kaaos... tulostin (B9180, kas, haraldillakin taitaa moinen olla) löytyy pöydän alta. Ei mulla oo aikaa tai motivaatiota pitää kaikkea järjestyksessä, näin homma toimii parhaiten. Kuvassa on myös kuusi kameraa pöydällä.

    Työtuolinakin tehokas tuki- ja liikuntaelinsairauksien edesauttaja.
     
  10. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    En tilasta sano mitän, mutta kuvassa on hianot kehykset  ;D
     
  11. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mikä tuoli ?  Missä ?
     
  12. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mallia Pro.
     
  13. Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mulla on yksiössäni pöytä. Sen päällä on tietokone. En laita valokuvaa, sillä kuva pöydällä olevasta tietokoneesta on varsin mielenkiinnoton, joudutte nyt käyttämään mielikuvitustanne.
     
  14. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 383
    1 757
    113
    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Mutta mä laitan. Sohvapöytä ja tietokone, siinä meikäläisen digipimiö. Investoinnit ja intressit ovat muualla, täytyy myöntää. Vaikka eihän tuossa vanhassa 12" Powerbookissa sinänsä mitään vikaa ole. Hyvän diaskannerin hankin vielä joskus. Tulostimet (HP laser A3, sekä vanha Epson Stylus Photo 1200 A3+ josta värit kuivuneet aikoja sitten) löytyvät yläkerrasta. Harvat skannaukseni teen duunissa.

    Hauska vastaveto-ketju!
     
  15. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Pistä rekvisiitaksi kameroita ja joku kuva,
    T Jukka
     
  16. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Tässä minun digipimiö. Täytyy kertoa kun ette kuitenkaan huomaa. Fostexin studio kaiuttimet tietsikassa kiinni, nam.
     
  17. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Miltä näyttää digipimiösi?

    Vielä en ole oppinut työskentelemään kaukosäätimellä. Siksi vaadin pöytätilaa näppäimistölle, kynälle ja taitetulle pyyheliinalle pehmentämään vasemman kyynärpään kipeytymistä. Piirtokynää käyttäessä joutuu kyynärpää koville, koska sillä on yläihmisen (ei yli-ihmisen) paino.

    Räjähdysalttiissa ympäristössä kaukosäädintyöskentely on omiaan. Input/Output tai sitten Del.

    kapa

    Lisäyksenä tuohon yläihmiseen, ettei tule väärinkäsityksiä, että alaihmiselle ei painon takia tule muuta kuin peräpukamia.