Minulle tuli " rakastuminen" omaan filmipokkariin Contax T2. Kameraan tuli häikkää salamatoimintoihin , tosin ei jatkuvasti. Myynti olisi itsemurha, siitä saisi ehkä 70 e, joten päätin pitää sen mielummin itsellä.Koska kuvaan lähinnä ilman salamaa, tuolla ei ole merkitystä. Nyt voin käsitellä kameraa varomatta tekemästä naarmuja siihen ja aloin tykätä siitä enemmän kuin ennen. Varmasti jollakin on se oma suosikki, aihe on vanha mutta kunhan kerroin.
Vs: Kameraan voi rakastua Kyllä rakkaastaankin voi erota. Usein näin tapahtuukin. Tahtoen, tai tahtomattaan. Sulla nyt kuitenkin taitaa olla niin onnellisesti, ettei kyse ole aidosta rakkaudesta. Muuten et hinnalla perustelisi asiaa.
Vs: Kameraan voi rakastua Ei, asia on jo vanha.Se on ollut hyllyssä ja olen sitä hiplaillut monesti miettien, myynkö "sinut". Saisin sillä rahalla ehkä laatikon laakaa tai jotain pientä kivaa. Sittemmin kun aloin kuvailemaan sillä totesinkin että hyvä näin ja "rakkaus" on syvää. Keksi nyt joku vastaveto kuitenkin
Vs: Kameraan voi rakastua Ei Contax T2 kamerasta saa kameralaukussa 150 e jos salama vittuilee, vaikka tosimies ei edes tarvii sitä pikkuvälkkyä Pieni tyyppivika tuo salaman tökkiminen,korjautuu kun käyttää pariston irti ja takasi.Kuvasin joitakin salamakuvia ja totesin, "järkkyjä"
Vs: Kameraan voi rakastua Tähän sopii hieman karkeahko vanha sanonta: Suhde kuin suhde on nussittu loppuun viimeistään kahdessa vuodessa.
Vs: Kameraan voi rakastua Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia, sanoi joku viisas. Tämä ei ehkä liitykään materiaan.
Vs: Kameraan voi rakastua Kyllä nyt ollaan samaa mieltä vaikka joku sukkeluus on ehkä mielessä. Parhaat asiat ei maksa mitään.
Vs: Kameraan voi rakastua Joo, sama asiahan tämä on. Menen naimisiin Contax T2 kameran kanssa, voit toimia kaasona , tornijuttu on tiedossa.
Vs: Kameraan voi rakastua Ooh, mikä kunnia, mä näytän aika ihanalta mekossa Mut joo, itse aiheeseen, en mäkään myisi. On mullaki yks vanha kamera mitä en myy, koska ei siitä mitään saisi ja mä pidän siitä melko lailla, hyvin harvoin tulee kuitenkaan edes käytettyä, näyttää kivalta hyllyssä
Vs: Kameraan voi rakastua Siistiä, tosi siistiä. Oikeesti ei kannattaisi rakastua mihinkään mistä ei voisi luopua 3 (lue kolmen) sekunnin harkinnan jälkeen.
Vs: Kameraan voi rakastua Heh, heh. Joku kuvittelee rakastavansa fillariaa, toinen autoaan. Kuka mitäkin ihmisen tekemää. Amerikan meijalkaväki hoilottaa omasta kivääristään parhaimpana ystävänään. Rakastakaa vastakkaista sukupuolta. No, nykyisin on lupa rakastaa samaakin sukpuolta olevaa. Niin se maailma muuttuu, totesi joku joskus.
Vs: Kameraan voi rakastua Minusta tuntuu, että yleensä rakastan eniten niitä kameroita joita en ole vielä hankkinut. Toisaalta pettymykset opettavat suhteellisuudentajua jopa kovapäiselle :-(
Vs: Kameraan voi rakastua Nomad: älä sure, kukaan ei koskaan tee sellaista kameraa, jonka kaikki hyväksyisivät. Ei lähellekään.