Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pleppanen, 9 Lokakuu 2007.

1. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä
    TV1 klo 20.00

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Jos tää on sama, jonka joskus olen nähnyt, kannattaa katsoa, oli mielenkiintoinen.

EDIT: jaa tää olikin joku salamakuvausjuttu "vaan". En oo tota nähny enkä näe (en omista TV:tä)

3. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Ei ollut pahemmin valokuvauksellisesti kiinnostavaa asiaa. Itse asiassa tylsähkö ohjelma.

4. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Joo, sivusilmällä jaksoin seurailla. Tiskaaminen oli kiinnostavampaa.

5. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Niinhän se valokuvauksellisesti onkin. Aika ennen myrskyä ja heti sen jälkeen ovat ne otollisimmat.
    Oliskohan muutenkin elämässä näin...?

6. Anonymous

Anonymous Guest

Vähän niin kuin lintubongausta. Ei pysty käsittämään. :)

7. Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Äläs nyt. Sana bongari toki tuo mieleen vain idiootteja mutta itse ajatus: katsella myrskyä on minusta ihan ok, varsikin jos kyse on myrskystä merellä. Muutamassa kunnon kelissä olen itsekin käynyt kuvaamassa(MOKAAMASSA), kuvaamassa(MOKAAMASSA). Missäs se oli; kun on rantahotellikin tehty ihan myskyjenseuraamismielessä? Mikäs sen hienompaa? Tätä kulttuuria on maailma piukassa, ei tarvitse kuin mennä Ruotsiin tai Tanskaan niin teitä johtaa rannoille, jotta näkee merelle ja porukkaa on kuin pipoa jos aallokko nousee. Toki Suomessa kaikki tiet vievät jonkun mökille, tai vähintäänkin syvään lahteen pajujen keskelle. Merelle ei näe mistään ja tie ei koskaan vie niemelle, paitsi Hangossa, hienolla niemellä, jossa tien päässä on parkkipaikka...minne on parkattu tuhansia uusia autoja -eikä sinne saa edes mennä. ;-D

8. Anonymous

Anonymous Guest

Myrskykuvauksen ymmärtää meikäläinenkin. No, harrastuksensa kullakin.

Oli muuten huvittavaa kuunnella päähenkilön huolestunutta juttelua ilmastonmuutoksesta ja katsella kun kundit suhaa autoilla ympäri Suomea pilvien perässä ;).

9. Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Sama ajatus kävi mielessä. "Ajetaas vielä tonne..."
    Mutta itse kaveri sanoi, että sosiaalinenkanssakäyminen on tärkeää ja kivaa. Ihmiset tekevät yhdessä kaikenlaista, jota kutsutaan sitten harrastamiseksi.

10. Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Kyllä ja harrastaa voi yksinkin. Moni esim. bongaa amerikkalaisia tv-sarjoja ilman sen kummempaa sosiaalista kanssakäymistä.

11. Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

Eihän tuo kommenttini ollut yksinharrastamista poissulkeva ;)

12. Vs: Tosi tarina: Myrskyn metsästäjä

fillarilla se myrskyn metsästäminen kävis suhteellisen haastavaksi..;)

13. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Helikopteri lienee tuossakin tosiharrastajalle paras kulkuväline. Samaan ovat päätyneet vuotuisessa lajimäärässä kilpailevat lintubongarit jo aikaa sitten. Tosissaan jääpurrella purjehtivat harrastajat joutuvat välineiden koon takia turvautumaan sen lisäksi aika-ajoin lentokoneisiin. Purjeveneilijöillä tilanne on kiitollisempi, kun voi hankkia toisen veneen valmiiksi satamaan odottamaan niin ei tarvitse kuin hankkiutua itse paikalle.