Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Tuo oli hyvä. Vaan minullekin heräsi:: Miksi kysymyksien tekoa pidetään useimmin viisaampana ajatteluna kuin erilaisten vastausten muotoilua?
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Kaikki ajattelu on ajattelua, koska jos se ei olisi ajattelua, ei se olisi ajattelua.
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Koska he jotka pitävät kysymysten tekoa viisaampana ovat heitä jotka eivät itse kykene vastauksia muotoilemaan. Ja he ovat aina enemmistönä.
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Juuri noin, mutta kysymys voisikin olla millainen ajattelu on luovaa, niin oltaisiin taas perimmäisten kysymysten äärellä
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Turun teknillisen Opiston fysiikan opettaja (1970) antoi ysin todistukseen eräälle kaverille joka ei tiennyt "mitään" fysiikasta, mutta kyseli koko ajan, ysin koekeskiarvolla sitä vastoin ei välttämättä saanut ysiä todistukseen.
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Eikös tähänkin olisi riittänyt hihhii tai hähhää, älä yritä ylittää tyyliä mihin pystyt
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Joo, vasta myöhemmin olen tajunnut missä oikein opiskelin ))))
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Ei se mitään, itse kukin meistä tekee nuoruudessaan harkitsemattomia ratkaisuja.
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Niinpä, varsinkin aikana jolloin ei ollut KVG:tä apuna valintoja tehdessä.
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Silloin ne keksittäisiin. Kieli on siitä etevää, että se kehittyy koko ajan tarpeen mukaan. Amazonin alueen intiaanikielessä, eräässä niistä, on yli 300 sanaa, jotka suomennettaisiin sanalla "vihreä". Ehkäpä sielläkin on joinain iltoina nuotion ääressä pohdiskeltu, sitten käynyttä hunajalientä sisältäneen ruukun tyhjennyttyä, kysymystä "millainen vihreä on vielä vihreä":
Vs: Millainen kuva on sinusta vielä valokuva Joo-o, näkemyksiä on monia, mutta toisaalta onneksi täällä ei tarvitse majailla jos ei aihe kiinnosta tai ei ymmärrä syytä aiheen esille ottoon. Tämä lähinnä vastauksena Hihhii/Hähhää tason kavereille ;D