Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? >>>>Perhealbumi on kaiketi käsitteenä sellainen, että sinne tuupataan otokset lomareissuilta, jouluaatoilta ja kissanristiäisistä. Sitte se alppari kaivetaan joka kerta esille ku on vieraita kylässä ja niitä kuvia käydään läpi kunnes joku vieraista tekee peliliikkeen ja sanoo "Me voitaskin tästä lähteä". Kyllä mun mielestä perhealbumiin voi laittaa taidekuviakin, jos ne sitte on perheestä taidekuvia. >> ...muistan ikuisesti kun joskus kolkytvuotta sitten oltiin tädin luona kyläilemässä, ja siellä oli edellämainitun kaltainen perustilanne päällä... ja siellä yhdessä albumissa, nuhjuisten hautajais- ja synttärikuvien joukossa, oli kuva jostain kuuskytluvulta; jossa ruudunkorkuista tuttipulloä kohti kurottautui terävyysalueen ulkopuolelta konttaavan vauveliinin terävä käsi... kuvan kohdalla kerrottiin, että sen oli ottanut kyläilemässä ollut sejase sukulainen, joka oli oli ollut Hymy-lehden kuvaaja... ja, niinhän siinä kävi, että siitä se meikäläisen kiinnostus itse kuvaan, siis sen aiheen ohi, sitten lähti!!!!
Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? Juonteen alkuperäiseen kysymykseen kommmenttina, että kuvatkaa munaa, sulkia perseessä tai vaikka relluja, mutta jossain välissä vaikka rullan loppuun, ottakaa kuvia lähimmäisistänne. Ennemmin tai myöhemmin tulee se aika, että kysellään kuvaa hautajaisten muistotilaisuuteen. Eikä sitä ole. On kaikkea muuta skeidaa pilvin pimein, muuta ei yhtä kuvaa faijasta, serkusta, kaverista tai mummosta...... Ota sä Juke K vaan perhealbumikuvia. Niillä on käyttöä senkin jälkeen, kun perseessä olevasta sulasta ei ole kuin ranka jäljellä ja hattivattikin sanoo lerpun lerpun.
Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? No tulihan se toinen tosikko sieltä framille ! Tämä ei ole se persesulkamolojuonne, älä sotke asoita ! vastaa oikeisiin asoihin oikeissa säikeissä, ihan aluksi lue tämän säikeen inputit numerosta 1 tähän ja muotoile kirjoituksesi sellaiseksi että se tuo jotakin olennaista keskusteluun, joka koskee -ei relluja, ei sulkia, eikä persettä- vaan joutavia perhekuvia. ja tulimme, mikäli synteesin hahmottaminen tuottaa vaikeuksia, tähän ajatustenvaihtojumppaan siitä syystä että minun ent piilolasi, hetken F:1,2, nykyinen Jukka Pro, omat kuvani hyvästä ystävästäni, ei tyydyttänyt Riksan "draamantajun odotuksia", koska hän oli oppinut sellaista Piiliksen kuvilta odotamaan. Jos sinulla Juhaa on jotakin tähän lisättävää, foorumi on sinun...
Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? Nyt on sitten kaksi joiden inputit ohitan kaukaa ja kommentoimatta...
Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? Mitä jos lukisit juonteen aloittajan 2 ensimmäistä postausta uudestaan.
Vs: Millä saadaan kuvaan/kuviin sisältöä? Juke.K Ihan pakko kysyä: Miten/miksi mun kommentti sinua hermostutti, kun se ei hermostuttanut kommentin saanutta henkilöäkään? Olet asian ytimessä, se että joku muu siitä "hermostui" on sitten ihan eri asia.