Viime vuoden viimeisenä päivänä kävin soutelemassa, tänä vuonna jäätä on muualla paitsi linnanvirrassa ja lossiväylällä. Kiitos kameralaukkulaisille viihdyttävistä kuvista ja keskusteluista, joitakin mukavalta tuntuvia ostoksiakin olen muutamalta tehnyt, joulupukki mm toi katu-uskottavan NG-kamerarepun jota eräs laukkulainen hyljeksi ;D. Reilun vuoden olen järkkärillä kuvannut ja uskallan nykyisin sanoa harrastavani valokuvausta - se tuntuu mukavalta ajatukselta. Seuraavasta vuodesta en pysty paljoa ennustamaan, mutta toivotan niinkuin isäni minulle joskus muistutti - "Asiat jotka haluaa tehdä, kannattaa tehdä TÄMÄN elämän aikana ... siitä seuraavasta ei ole mitään takeita." Joten toivotan kameralaukkulaisille merkityksellistä ja toimeliasta vuotta 2013.
Vs: Kiitos tästä vuodesta Hyvä Pii!! 2012 on kyllä ollut hurja vuosi valokuvauksen kannalta. Innokkaana kohti seuraavaa vuotta
Vs: Kiitos tästä vuodesta Kiitos itsellesi! On ollut hauska katsoa kuviasi (vaikkapa esimerkiksi se piparkakkumuottikuva joulukalenterista) ja osuvia kommenttejasi täältä enemmänkin katsomon puolelta.
Vs: Kiitos tästä vuodesta Hyvät värit ja kiva kuva "jääpoijusta". Toivottavasti selviää ehjänä talvesta...