Ottakaapa linkki täsät ja tulkaa seurojenn talolle pelehtimään: http://www.svhy.org/cm/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=8 Se ilmainen kamera-arvioija olen sitten minä.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Osoitehan näyttäisi olevan Kapinakuja 3, 04600 Mäntsälä Ihan vain tiedoksi, koska en itsekkään tiennyt osoitetta.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Eipä taaskaan mitään mahdollisuuksia, se kun tuo toinen harrastus vetää Lappiin viikolla 38 aina
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Jahas, tonnehan on siis tultava! Ossi, jos en pääse hakemaan sitä HCB kirjaa ennen tota, niin pystyisitkö ottaa sen tonne mukaan?
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Pakkohan tuonne on tulla... Ensin vaan Hirvihaaran kautta, jos vaikka sais muutaman kuvankin otettua matkalta. Viime vuonna tuli kuvailtua muutama jopa hyvä kuva.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Paska nakki, kuten Tipellä, aina kyseisenä viikonloppuna (syyskuun toinen viikonloppu) on muuta menoa... ei lappiin vaan Pärnuun
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Noniin nyt sain vahvistettua asian. Eli tulen Mäntsälään. Piti sopia siskolla tuusulassa käynti koko perheen voimin niin minä saan luvan lauantaina luikahtaa Mäntsäläänkin. Tässä on kartta siitä kapinakujasta.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Sovitaan samantien, jotta otan, kyyti on tosin vielä vähän epävarma, toinen tarjoaja esitteli mahdollisuutta lähteä aamulla "vasta" 6.00 ja toinen ei vielä tiedä lähteekö ollenkaan.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Noniinpä niin. Just kun jotain sopii niin asiat järjestetään toisin. Vaimolla on nyt just työpäivä silloin 15.9 koulussa, kiitos kauhavan kaupungille vaan. Joten retkeämme aloin suunittelemaan uudestaan. Aivan yksistäni meinaan matkustaa. Vr jopa kulkee mäntsälään hinta ees taas oli 91 euroa. Meidän auton bensahinnaksi sain 70 euroa. Jos on muitakin seinäjoki akseliltta tulossa voitais mennä yhdellä autolla ja saada hiukan kuluja puolitettua. Meillä on opel safira johonka menee 7 henkeä sisään. Jotta luulis tilaa löytyvän näiden lakeuksien valokuvaajille. Mukavinta on kuitenkin jos 1-4 henkeä reissaa niin on väljempää. Jos kaks lähtee voidaan mennä mun teinimersulla koska siellä ei kauheesti oo takapenkillä tilaa ja se nuolee tietä mukavimmin. Ei muuta kun ilmotuksia mulle vaan. Niin lähetään porukalle Mäntsälään.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Äärimmäiseen pahaan aikaan kirjoitusten lomassa, mutta ehkä päivän voisi löytöjen vuoksi uhrata.
Syyskuussa kaikki Mäntsälään! Muistutamme tuosta lähestyvästä mainiosta Mäntsälän tapahtumasta. Edullisia kirpputoripöytiäkin on vielä jäljellä, varaukset esim. pj Seppo Poutalalta tai siht. Jussi Latoniemeltä. Paikalta on saatavana jokseenkin minkälaisia valokuvaustarvikkeita tahansa skaalalla Minoxista laakafilmikameraan, yleensä varsin edullisestikin, ilmaista mutta erinomaisen asiantuntevaa kamera-arviointia, puffetti, paljon uusia ja vanhoja tuttuja, ym. Tervetuloa! SVHY:n puolesta Kerkko.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Joko olet saanut kyydin järjestettyä? Minäkin olen tulossa, joten minun kyydissä pääset.