Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Syyskuussa Mäntsälään!

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Ossi Asikainen, 17 Elokuu 2007.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

Osoitehan näyttäisi olevan
    Kapinakuja 3, 04600 Mäntsälä

Ihan vain tiedoksi, koska en itsekkään tiennyt osoitetta.

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Kenenkäs kyydillä pääsis Tampereelta ;-)

3. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

4. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48

Pääset kyydissä, jos tulet ensin Sysmään ;P

5. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

Eipä taaskaan mitään mahdollisuuksia, se kun tuo toinen harrastus vetää Lappiin viikolla 38 aina ;)

6. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48

Jahas, tonnehan on siis tultava! Ossi, jos en pääse hakemaan sitä HCB kirjaa ennen tota, niin pystyisitkö ottaa sen tonne mukaan?

7. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

vois niinku kiinnostaa jos repeis kyyti jostain :D

8. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

Pakkohan tuonne on tulla... Ensin vaan Hirvihaaran kautta, jos vaikka sais muutaman kuvankin otettua matkalta. Viime vuonna tuli kuvailtua muutama jopa hyvä kuva.

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Onko tuolla kameralaukkujen miittinki?

10. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Paska nakki, kuten Tipellä, aina kyseisenä viikonloppuna (syyskuun toinen viikonloppu) on muuta menoa... ei lappiin vaan Pärnuun :(

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Noniin nyt sain vahvistettua asian. Eli tulen Mäntsälään. Piti sopia siskolla tuusulassa käynti koko perheen voimin niin minä saan luvan lauantaina luikahtaa Mäntsäläänkin. Tässä on kartta siitä kapinakujasta.

12. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Minun kyydissä pääsee Helsingistä

13. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

Sovitaan samantien, jotta otan, kyyti on tosin vielä vähän epävarma, toinen tarjoaja esitteli mahdollisuutta lähteä aamulla "vasta" 6.00 ja toinen ei vielä tiedä lähteekö ollenkaan.

14. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Onneksi hapienin riesasieran vankkumaton dieseli jaksaa hyrrätä..

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Noniinpä niin. Just kun jotain sopii niin asiat järjestetään toisin. Vaimolla on nyt just työpäivä silloin 15.9 koulussa, kiitos kauhavan kaupungille vaan. Joten retkeämme aloin suunittelemaan uudestaan. Aivan yksistäni meinaan matkustaa.

Vr jopa kulkee mäntsälään hinta ees taas oli 91 euroa. Meidän auton bensahinnaksi sain 70 euroa. Jos on muitakin seinäjoki akseliltta tulossa voitais mennä yhdellä autolla ja saada hiukan kuluja puolitettua. Meillä on opel safira johonka menee 7 henkeä sisään. Jotta luulis tilaa löytyvän näiden lakeuksien valokuvaajille. Mukavinta on kuitenkin jos 1-4 henkeä reissaa niin on väljempää. Jos kaks lähtee voidaan mennä mun teinimersulla koska siellä ei kauheesti oo takapenkillä tilaa ja se nuolee tietä mukavimmin.

Ei muuta kun ilmotuksia mulle vaan. Niin lähetään porukalle Mäntsälään.

16. Vs: Syyskuussa Mäntsälään!

Äärimmäiseen pahaan aikaan kirjoitusten lomassa, mutta ehkä päivän voisi löytöjen vuoksi uhrata.

17. Syyskuussa kaikki Mäntsälään!

Muistutamme tuosta lähestyvästä mainiosta Mäntsälän tapahtumasta. Edullisia kirpputoripöytiäkin on vielä jäljellä, varaukset esim. pj Seppo Poutalalta tai siht. Jussi Latoniemeltä. Paikalta on saatavana jokseenkin minkälaisia valokuvaustarvikkeita tahansa skaalalla Minoxista laakafilmikameraan, yleensä varsin edullisestikin, ilmaista mutta erinomaisen asiantuntevaa kamera-arviointia, puffetti, paljon uusia ja vanhoja tuttuja, ym.

Tervetuloa!

SVHY:n puolesta Kerkko.

18. Kaarne

Kaarne Active Member

1 359
    0
    36

Hei, tää on kuvaava ilmaus ;).

19. OlliJ

OlliJ Active Member

414
    26
    28

Joko olet saanut kyydin järjestettyä? Minäkin olen tulossa, joten minun kyydissä pääset.