Leikkimielinen äänetys jossa voi jokainen rehellisesti vastata. Kamerat liene uutena jotakuinkin samanarvoisia. http://www.deardorffcameras.com/deardorffcameras/wp-content/uploads/2013/01/V8-Ad-42.jpg http://www.kenrockwell.com/nikon/d4s/1200.jpg
Vs: Mikäli saisit valita ? Himputti. Äänestin nikonia. Mut mä nyt oonki keskarimiehiä vasta. Olisi vaan niin ikävää jos tuollainen Fieldi jäis käyttämättä. Ei oo nyt m*naa fieldin verran. Näin on nyt todettava.
Vs: Mikäli saisit valita ? Sinäkin Brutukseni Olisi mulla satavarmasti jos sattuisin rikastumaan joskus. Tietenkin tuon saisi jos asiakseen ottaisi pitkällä tähtäimellä.
Vs: Mikäli saisit valita ? Nikon on D4s on Nikon, minulle se olisi paras kamera, mitä voisin kuvitella. Kaukainen ajatus kuitenkin vain. Fieldiä en väheksy, mutta kun en itse kehitä tai vedosta, ei käyttöä oikeasti olisi. Filmipuolella on rajoituttava rullafilmiin...
Vs: Mikäli saisit valita ? Kuulemma mahottoman hyvä, niinkuin D2h aikoinaan. Edit Markku on suljettu pois äänestyksestä koska sulla on liikaa tavaraa hyllyssä ei tosiaan ..onhan tuota tavaraa itse kelläkin.
Vs: Mikäli saisit valita ? Toivoisin että Suomen hallitus säätäisi lain, jolloin nämä Nikonfunboyt voisivat muodostaa laillisen parisuhteen vempeleidensä kanssa.
Vs: Mikäli saisit valita ? Tolla fieldillä ei saa kuvia koska siinä ei ole objektiivia, Nikoniin niitä löytyisi edellisten parisuhteiden jäljiltä. Olisihan tuo rakas dorff hieno esineenä, sitä voisi käyttää vaikka rekvisiittana kun kuvaa kissoja, joten äänestetään dorffia.
Vs: Mikäli saisit valita ? Elä nyt, halkean kohta nauruun! Hehhehhee hahhaa. Kyllä mäkin nikonin valitsisin noista kahdesta. Mulle tuo 8*10 on järjetön koko, 4*5 voisin jo harkita. T Nikonboy
Vs: Mikäli saisit valita ? Vastasin Nikon, koska mulla ei koskaan tule olemaan mahd. vedostaa 8x10 kamaa, eikä tuollaista kehtaisi omistaa pinnakkaisia tai skannaamista varten.. Jos olisi joku edullisempi Nikon, esim D4 vs. vaikkapa 4x5 Ebony, niin silloin jälkimmäinen ilman muuta.
Vs: Mikäli saisit valita ? Samoin se olisi olohuoneessa hyvä "conversation piece" -- ei niin nörtti ja agressiivinen kuin Nikon, vaan tavara, josta voi kehittää monta hienoa tarinaa ja kankeatkin vieraat voivat olla sen avulla helposti hetken humoristisia ("onpas teillä jännä vanha vaaterin-mittausvehje, vai oliko tuo joku sairaalalaite?").