Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mikä Suomessa on paremmin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana ilmari70, 15 Marraskuu 2013.

Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

Suomes on parhaat kelit.

1. Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

En oo niin köyhä, mutta mulla on korkeampi omanarvon tunne kuin sulla.En hyväksy tarpeetonta suomen kansalaisen alistamista koska mulla korkea omanarvontunne, enkä aseta ketään minun yläpuolelle ja pomputtelemaan itseäni jotta kuvittelevilla parempiosasilla(mielistelijöillä) olisi hyvä olla.

2. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

Tuli selväks. Nyt ilkkis jäitä hattuun, että pysyt täällä tauotta jatkossa.

3. markku55

markku55 Active Member

Nyt en ihan ymmärrä sun asennetta, Quikero härnäsi ilkkistä joka reagoi ihan normaalisti, minusta.
    Minusta on myös ihan oikein jos ei alennu toisten määräiltäväksi tai vittuiltavaksi, ei se ole ylpeyttä, vaan ihan normaalia ihmisyyttä ja oman arvon tuntoa.

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  5. markku55

markku55 Active Member

Mikä sinusta tässä tekstissä on moitittavaa?
    ilkkis sanoi:
    En oo niin köyhä, mutta mulla on korkeampi omanarvon tunne kuin sulla.En hyväksy tarpeetonta suomen kansalaisen alistamista koska mulla korkea omanarvontunne, enkä aseta ketään minun yläpuolelle ja pomputtelemaan itseäni jotta kuvittelevilla parempiosasilla(mielistelijöillä) olisi hyvä olla.

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

7. markku55

markku55 Active Member

Tässä Quikeron teksti:
    Sää oot vaan köyhä. Tienaa tarpeeksi niin pystyt tekemää kunnollista verosuunnittelua
    Eikö härnää yhtään?

8. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

9. markku55

markku55 Active Member

Ok, minusta tuo mielipide pitää sisällään jopa sen, että Quikero itse on asettunut asemaan jossa hänellä ei ole samaa ongelmaa kuin ilkkiksellä. Se, että suomalaiselle vihjaistaan, että saat vaan niin huonoa palkkaa, että et pysty hoitamaan omaa tilannettasi kuntoon, on minusta aikamoinen isku vasten henkilön omanarvontuntoa.
    Voi olla, että minua on potkittu viime vuosina niin monta kertaa päähän, etten osaa suhtautua tuollaisiin härnäyksiin ainakaan itse ilman melkoista tunneryöppyä, ehkä ilkkiksellä on tilanne hieman samantapainen, ja sen takia hänen henkilökohtaista reaktiotaan pitäisi mieluummin kunnioittaa kuin ruveta dissaamaan.

10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

11. niffe

niffe Well-Known Member

13 425
    557
    113

No hemmetti - en tajunnut huumoria, vaikka huumorintajuni on laajalti tunnustettu samantasoiseksi saksalaisten sotapoliisikoirien humöörintajun kanssa :)

12. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

13. markku55

markku55 Active Member

Jos vielä uskaltaisin sanoa oman mielipiteeni eri nimimerkkeihin suhtautumisesta, eli me kaikki munitaan silloin tällöin, ja vaikka osa munii melko useasti, ei se tarkoita, että kyseinen nimmari olisi AINA väärässä. Meissä jokaisessa on hyviäkin puolia, joten sovitaanko, ettei olla ennakkoon sitä mieltä, että joku nimmari on aina väärässä tai eri aaltopituudella kuin muut.
    Peace my friends ;)

14. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

15. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 440
    6 317
    113

Mun mielestä kustannustaso on ihan kohdillaan, en jankkaa, itse voi ottaa asioista selvää :)

16. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

17. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 413
    1 065
    113

Suomessa on asiat hyvin, pullamössö maailmanparantajat jupisee koneillaan. Miettikää, mitä teiltä puuttuu ?  Vanhemmiten olen oppinut arvostamaan...elämistä.

18. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

19. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 413
    1 065
    113

Pitäs laittaa Kongoon ruohoa syömään vähäksi aikaan. Oliko se just Kongo tai vastaava niin ihmiset syö jopa ruohoa hengensä pitimeksi, Suomessa itketään kun Soneran verkko ei toiminut 4-5 h ja vaaditaan suurinpiirtein vahingonkorvauksia. Haistakaa v...u sanon minä noille pelleille.