Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mikä Suomessa on paremmin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana ilmari70, 15 Marraskuu 2013.

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113
    Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

Nyt on mentävä vessaan. Hyi helvetti.

Kapa

p.s.
    Ettei vaan kukaan erehdy luulemaan, että oksennuttaa Timppiksen oksennus, kyllä tunne on aikaisemmasta kommentista.

Kapa

2. keegan

keegan Well-Known Member

8 541
    1 456
    113

Älkäähän nyt noin, jos ihmisen mielipiteet ja asenteet ovat mielestänne vääriä (ovat ne toki minunkin mielestäni), niin tuskin niitä tuollaisella palautteella muutetaan.
    Ihmistä voisi pyytää perustelemaan kantojaan ja ehkä siten jopa saada hänet korjaamaan laadullisesti heikkoa ajatteluaan.

EDIT: Tai saattoihan tuo olla vain trolli...

3. Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

Onko persun persettä myymätön ajattelu mielestäsi laadullisesti heikkoa?

4. keegan

keegan Well-Known Member

8 541
    1 456
    113

En ottanut kantaa perussuomalaisten politiiikkaan tai heidän puheenjohtajansa viimeaikaisiin lausuntoihin vaan ainoastaan tuohon yhteen foorumiviestiin.

5. Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

Samoin

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Joku roti taas näihin juttuihin, jookosta? Jätetään nyt perinteistä poiketen tämä näytille, niin muutkin näkevät mitä paskaa tänne suolletaan lauantai-iltaisin.

7. markku55

markku55 Active Member

Outo asenne, en löytänyt tuosta mielipiteestä kuin sen homo jutun joka olisi ansainnut sensuroinnin, muuten ihan perus suomalaista tunteen purkausta, jookosta?

8. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

No ei ole perus suomalaista, vaan tuntuu olevan perussuomalaista. Luulin Markku sinua hieman fiksummaksi perussuomalaiseksi. Paljastit kuitenkin olevan sitä perus-sellaista. Ikävää.

Kapa

9. markku55

markku55 Active Member

Kertoisitko hieman täsmällisemmin mistä minua haukut, mikä sinusta on niin ikävää? Oikeasti, olet selityksen velkaa tällaisesta ilkeästä henkilöön menemisestä!
    En ole sanonut olevani samaa mieltä, mutta sananvapauden nimissä kirjoitin mielipiteeni.
    Se, että ilkkis mainosti perussuomalaisia ei minusta ole kovin iso synti vai onko sinusta?
    Mistä päättelet, että olen perussuomalainen, en kuulu mihinkään puolueeseen koska en ole KAIKISTA asioista minkään puolueen kanssa samaa mieltä, joten jätä tuo asiaton leimaaminen, jookosta!

10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  11. Vs: Mikä Suomessa on paremmin?

Asiahan ei minulle kuulu, mutta...

Olen seurannut Kameralaukun keskusteluita jonkin aikaa, vaikka liityin vasta mukaan keskusteluihin. Perussuomalaiseksi minäkin sinut olen arvioinut, ja niin varmaan kaikki muutkin kommenttejasi lukeneet. Tarvitaanko siihen jäsenkirja? Tämän nimimerkki ilkkiksen tekstin arvottaminen moitteettomaksi perussuomalaisten mainostamiseksi kertoo miten syvällä olet samassa arvomaailmassa.

12. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Minuahan ei kiinnosta pätkän vertaa onko kirjoittaja persu vai ei, mutta jos noita tekstejä ei pysty tuottamaan salonkikelpoisella tavalla, niin ei niitä tarvitse tänne kirjoitella. Eikä tainnut muuten olla ensimmäinen kerta kun vastaavasta on samaa käyttäjää huomauteltu.

13. markku55

markku55 Active Member

Jos vihreät on minusta oikeassa jossain asiassa, niin olen heidän mielipiteen kannalla, jos SDP on hyvän asian puolesta liikkeellä, niin kannatan, jos Perussuomalaiset on jossain asiassa minusta oikeassa, niin olen heidän tukena. Se, että olen aika usein puolustanut perussuomalaisia, johtuu yksinkertaisesti siitä käsittämättömästä vihasta mitä määrätyt henkilöt täällä Perussuomalaisia kohtaan tuntevat ja heidän rätkätyksensä on sitten oikeutettua, niinkö?
    Jostain syystä asetun aina heikomman puolelle, varsinkin jos tunnen, että heitä sorretaan ilman syytä, politiikassa usein vain periaatteen vuoksi.
    Puolustan siis niitä jotka minusta ansaitsevat parempaa kohtelua.
    Kaikissa äänestyksissä äänestän vain henkilöä, en koskaan periaatteesta jotain puoluetta, joten jos mitenkään teille kaikkitietäville sopii, niin en ole Perussuomalainen, määrittelen ihan itse ketä kannatan.
    Edit: Vielä jäi kommentoimatta tuo sinun määritelmä "moitteeton mainostaminen", mistä vedit tuon määritelmän esille, en ole mielestäni sanonut, että ilkkiksen ehdotus äänestää Perussuomalaisia oli moitteeton suoritus, joten mieti hieman miten määrittelet mm minun sanomisia, tuollaisia sinun määritelmiä sanomisistani en tule hyväksymään.

14. arko

arko Member

789
    22
    18

Mä olen ihan perussuomalainen,vaalea tukka ja siniharmaat silmät..

15. keegan

keegan Well-Known Member

8 541
    1 456
    113

Minä olen savolais-pohjois-pohjanmaalais-ruotsalainen.
    Yhden ja saman interrailin aikana (siitä on tosin jo jonkin verran aikaa) virkavalta ensin Pariisissa luuli palestiinalaiseksi pomminheittäjäksi ja muutamaa päivää myöhemmin Lontoossa juutalaiseksi pomminheittäjäksi. Ah 1980-lukua sentään!

16. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 442
    6 321
    113

Niin minäkin, mutta onko siitä tutkimusta kuinka moni oikeesti on vaalea ja sinisilmäinen, ettei tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä olisi yhtä paljon suomalaisissa?

17. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 305
    393
    83

89 prosentilla suomalaisista on vaaleat silmät, kertoo kaiken tietävä netti.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1288508813755.html

18. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  19. markku55

markku55 Active Member

Joo, mutta siis perinpoohjaasia;D